انشا مشاهده فوتبال از روزنه تور دروازه صفحه 42 نگارش پایه هشتم

مقدمه:

فوتبال یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی هایی است که من دوست دارم. نگاه کردن به یک بازی فوتبال در ورزشگاه آن هم از درون روزنه یک تور هیجانش بیشتر از چیزی است که در بهترین جای ورزشگاه بنشینی و فوتبال را تماشا کنی.

تنه انشا:

وقتی از روزنه تور به فوتبال نگاه میکنی تمام هوش و حواست به فوتبال است انگار تو جای دروازه بانی هستی که درون دروازه قرار دارد و همه ی جهات زمین را به دقت نگاه میکند. وقتی از روزنه تور به فوتبال نگاه میکنی هر وقت توپ به طرف دروازه می آید دچار یک جور هیجان میشی و همزمان با حرکت دروازه بان تو هم به طرف نقطه ای که توپ در حرکت است حرکت میکنی و این یکی از بهترین لذت هایی است که در این نقطه از ورزشگاه یعنی پشت تور دروازه تجربه میکنی.

در آن لحظه احساس میکنی هر جور شده باید از دروازه دفاع کنی و اجازه ندهی که دروازه ات باز شود. وقتی بازیکن های تیم حریف خود را به دروازه مان نزدیک میکنند نفسها در سینه حبس میشود اما با دفاع تیم ما روبرو میشوند و توپ را از دست میدهند آن وقت است که یک نفس راحت میکشی هنگامی که به تیم حریف گل میزنیم چنان صدایی از ورزشگاه بلند میشود که انگار کل صدا پشت دروازه جمع شده است و مانند یک بمب منفجر میشود. تماشاچیان با شادی بچه ها شادی میکنند و این هیجان بازی را چند برابر میکند.

اگرچه این پیروزی برای تیم بود ولی من هم با این گل  روحیه ی بسیار بالایی برای تماشای بازی داشتم و این برای من لذت بخش و به یاد ماندنی بود.

نتیجه گیری:

هر دوره از زندگی وعلایق ان بسیار ارزشمند است واز همه ی این لحظات نهایت استفاده را باید برد مثل بازی فوتبال که پر از لحظات هیجان انگیز است زندگی هم پر از لحظه های ناب وهیجان انگیز است که اگر به درستی مدیریت شود حتما موفق خوایم شد.

 

" این انشاء بصورت اختصاصی توسط نویسندگان درسی فا نوشته شده است و هرگونه کُپی برداری از آن در سایت های دیگر ممنوع بوده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت "