خرید جم بازی های پولی از سایت معتبر

امروزه طرفداران بازی‌های آنلاین بسیار زیاد شده است، به همین دلیل شرکت های زیادی برای نگه داشتن مشتریان خود و جلب رضایت آنها برنامه های خود را دائم به روز رسانی می کنند. شاید شما هم در زمره گیمرهایی هستید که برای پیشبرد گیم خود نیازمند خرید جم بازی های پولی از سایت های معتبر خرید جم هستید. در ایران محدودیت هایی وجود دارد و شما باید با یک واسطه مطمئن وارد خرید پول رایج بازی شوید.

جم چیست؟

در ابتدا باید گفت جم به عنوان یک واحد پولی در دنیای بازی ها شناخته شده است. در بسیاری از مواقع برای اپدیت بازی باید یک سری وسایل مورد نیاز را خریداری کرد که باید از جم استفاده کرد. بسیاری از شرکت های سازنده گیم برای سپری کردن مراحل مختلف بازی پکیج های عددی برای فروش قرار داده ‌اند تا بر اساس آنها روند بازی به راحتی با خرید سکه یا الماس ادامه یابد.

جم در ایران

به دلیل تحریم هایی که برای ایران در نظر گرفته شده، شما نمی توانید به طور مستقیم اقدام به تهیه جم کنید. بنابراین شما باید از روش های غیر مستقیم برای خرید جم بازی استفاده کنید. شما به راحتی می توانید با کمک سایت های خرید جم معتبر فرآیند خرید خود را به روش‌ های قانونی انجام داده و مانند سایر بازیکن ها فرایند بازی خود را ادامه دهید.

فری فایر

فری فایر یکی از بازی‌های اکشن بسیار پرطرفدار در چند سال اخیر می باشد که در بین جوانان و نوجوانان محبوبیت زیادی کسب کرده است. در این بازی شما و تعدادی بازیکن دیگر در یک زمین بازی قرار می‌گیرید که هرکس باید نسبت به عملکرد خود تلاش کند و در فرآیند بازی زنده بماند.

خرید جم فری فایر

 برای اینکه بتوانید سلاح های مختلف خود را ارتقا دهید و از تجهیزات بازی استفاده نمایید، نباید جم جمع آوری کنید. جم در این بازی به صورت رایگان و توسط خود بازی به بازیکن تعلق می گیرد، که البته تعداد این جم‌ها بسیار محدود است و لازم است برای داشتن جم ‌های بیشتر پرداخت‌های لازم را انجام دهید.

 از آنجایی که شما امکان خرید مستقیم در خرید جم فری فایر ندارید، لازم است که به وب سایت های معتبر مراجعه کرده و مانند سایر بازی‌های خارجی روند خرید خود را به تومان انجام دهید. البته لازم به ذکر است که قیمت ها در وب سایت ها کاملا متفاوت می باشد و هر پکیج در بازی قیمت ‌های متفاوتی را دارد.

کلش و کلش رویال

از بازی های بسیار محبوب در دنیای سرگرمی، بازی کلش آف کلنز و کلش رویال است که به طور کلی جزء بازی های استراتژی و اکشن می‌باشند. این نوع بازی‌ ها باعث می‌شوند تا فرد نسبت به پیشبرد بازی خود نیاز به ارتقاء و افزایش سطح پنل کاربری خود داشته باشد.

خرید جم کلش و کلش رویال

در این بازی، جم ها به صورت کاملا رایگان بر اساس ماموریت های داده شده به بازیکن تعلق می‌گیرد. با توجه به این که فرآیند استفاده از جم بسیار زیاد بوده و از طرفی جم هایی که در خود بازی کسب می کنید محدود هستند، خرید جم کلش الزامی است. در مراحلی همچون ارتقا سطح توانایی های سرباز، مراحل باز کردن قفل سربازان جدید، ساخت ساختمان ها، خرید طلا و اکسیر، استخراج معادن باید از جم استفاده کرد. لذا لازم است که روند خرید جم کلش رویال و کلش آف کلنز را از طریق سایت های معتبر پیش ببرید.

براول استارز

یکی دیگر از بازی‌های بسیار معروف در ژانر اکشن بازی براول استارز است. در ابتدای این بازی شما با یک تیم سه نفره به مقابله با دشمنان خود می روید و در صورت برنده شدن الماس‌ به دست می آورید. با پیشرفت بازی نیاز است که سطح کاربری خود را ارتقا داده تا میزان بهره برداری از فرآیندهای موجود در بازی برای شما افزایش پیدا کند.

خرید جم براول استارز

همانطور که دانسته اید برای تامین نیازهای بازی باید جم تهیه کنید. خرید جم براول استارز نیز از طریق سایت های معتبر امکان پذیر است. اگر شما به تازگی این بازی را شروع کرده‌اید بهتر است از خرید جم هفتگی بهره مند شوید و بعد از یاد گرفتن ترفندهای بازی از بسته های پر حجم استفاده کنید.

 

خرید جم ارزان

بدون شک هر گیمری مایل است تا با خرید جم ارزان، سطح بازی خود را ارتقا دهد. اگر شما سطح خود را بالا برده اید، بهتر است برای تهیه جم از روش خرید جم با آیدی استفاده کنید تا در معرض سوء استفاده قرار نگیرید.  از سایت های معتبری که در این زمینه می تواند به شما کمک کند، سایت آسان جم است که مشتریان همواره رضایت کامل از این سایت داشته اند.

 

این رپورتاژ توسط وبسایت تریبون ارسال شده است و درسی فا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده ندارد.