راهنمای خرید اینترنت ADSL همراه با خدمات

این روزها تعداد فروشنگان و ارائه­دهندگان اینترنت در ایران از مجموع انگشتان دست هم فراتر رفته است اما شرکت های اندکی وجود دارند که با ارائه اینترنتی در حد و اندازه کسب و کار و نیاز شما در زمره بهترین­ها در این عرصه قرار گیرند. پس پیش از بررسی قیمت اینترنت adsl این نوید را به شما می دهیم برای خرید اینترنت پر سرعت و همینطور مقرون به صرفه نگران نباشید، چون ما می­دانیم شما چه چیزی می­خواهید.

خرید اینترنت ای دی اس ال در نسل­های مختلف

استفاده از بخش کوچکی از خطوط تلفن یکی از مزیت­های بیشمار غول تکنولوژی بر خط است. خرید اینترنتADSL  بطور ویژه­ای در طی این سالها متفاوت بوده است. ابتدا با فراگیری خرید سرویس adsl معمولی طرف بودیم، سپس اینترنت adsl2 و همینطور اینترنت پرسرعت adsl2+ که سال  2020وارد بازار شد؛ هر چند بسیاری از افراد همچنان از علاقمندان پرو پاقرص اینترنت نامحدود واقعی هستند.

مزایای خرید adsl

همانطور که گفتیم در اختیار داشتن سرعت مناسب در طول روز و راه انداختن کارهایی که شاید مدت­ها پیش طوری دیگر و بدون اینترنت انجام می­دادیم یکی از عالی­ترین فاکتورهای بسیاری از کسب و کارها و افراد موفق امروزی، است که به سراغ خرید ای دی اس ال رفته­اند.

 

کاربرد سرویس ADSL

شاید کاربردی­ترین نوع سرویس اینترنت در جهان برای کسب و کارها و خانواده­هایی که نیازی آنچنان به سرعت بسیار بالا ندارند استفاده و خرید اینترنت ADSL به عنوان بهترین اینترنت خانگی است. این تکنولوژی میان تمام هم­نوعان خود ارزان­ترین و کم دردسرترین است و همچنین تجهیزات و اقدامات بسیار خاص و سختی هم مانند سایر تکنولوژی­ها، نمی­خواهد.

انواع اتصال ADSL

نحوه­ی اتصال ای دی اس ال به صورت سیمی و بدون‌سیم می­باشد.

adsl پر سرعت و فاکتورهای داشتن آن

شاید سوالاتی برای تمامی مصرف­کنندگان اینترنت، وجود داشته باشد که برای همه­ی آنها هنگام خرید اینترنت ADSL  یکسان است. از مهم­ترین این سوالات که معمولا از تیم پشتیبانی پرسیده می­شود سرعت، قطعی و وصلی و مواردی از این دست است. ما باید قبل و بعد از خرید ای دی اس ال خود به عوامل موثر بر کیفیت کار آن که باداشتن سرعت مناسب انجام می­شود، توجه کنیم.

فاکتورهای موثر که قبل از خرید ای دی اس ال باید توجه شوند

فاصله کم از مرکز تلفن، اطمینان از سالم بودن خطوط مسی که پهنای باند را انتقال می­دهند و استفاده از جداکننده امواج تلفن و اینترنت که اسپلیتر نام دارند. این­ها بخشی از آن عواملی بودند که بر سرعت اینترنت و رضایت شما تاثیر مستقیم می­گذارند.

ارائه­دهنده­های اینترنتadsl

ارائه­دهنده­گان اینترنت adsl، شرکت­هایی هستند که تکنولوژی پهنای باند را از طریق مختلفی به دست مصرفکننده برای خرید ای دی اس ال می‌رسانند. در ایران برای خرید اینترنت ADSL با شرکت­های بیشماری برخورد می­کنیم. برای خرید سرویس adsl حتما از شرکت­های معتبر که بسته­های منصفانه اینترنت را برای فروش دارند، خرید کنید.

راهنمای خرید اینترنت ADSL

در این بخش قصد داریم تا شما را قبل از هرگونه اقدام برای خرید اینترنت ADSL با چند نکته، آگاه کنیم. همانطور که گفتیم عوامل بیشماری در سرعت اینترنت شما تاثیر می­گذارند و به همین نکات باید عواملی را هم اضافه کنیم که قبل از خرید ای دی اس ال بر وضعیت اینترنت تاثیر می­گذارند.

اینترنت منطقه در چه وضعیتی است

برای مثال در تهران هر منطقه با توجه به سیستم و نوع کابل­کشی از شرایط خاص خود در ارائه اینترنت بهره­مند است. استفاده از سایت­های تست سرعت و همینطور تست قدرت اینترنت در یک منطقه که قصد خرید اینترنت ADSL را در آنجا دارید، می­تواند بسیار موثر است. در سایت ماهان­نت شما می­توانید با مراجعه به بخش پوشش دهی اینترنت از تحت پوشش بودن منطقه خود توسط شرکت اطمینان حاصل کنید.

برسی  و مقایسه تعرفه های مختلف

تحلیل و برسی قیمت بسته­ های اینترنتی شرکت اینترنت adsl می­تواند شما را در مسیر خرید اینترنت ADSL بسیار کمک کند. داشتن بسته­های مقرون به‌صرفه­ که حجم و زمان آن با هم تناسب درست را داشته باشند مهم­ترین فاکتور برای خرید از یک شرکت ارائه­دهنده اینترنت میان مردم امروزی است. شما می­توانید با مراجعه به سایت ماهان­نت و مقایسه تعرفه­های آن با سایر رقبا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت و تعرفه­های اینترنت در ایران

تعرفه اینترنت ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان بسیار ارزان است و همین دلیل باعث شده تا در دورافتاده­ترین نقاط ایران هم مردم از خدمات adsl و سایر سرویس­ها بهره­مند باشند. اگر به یک سرویس اینترنت adsl مناسب و با سرعت بالا نیاز دارید همانطور که اشاره کردیم حتما نباید هزینه گزافی را متحمل بشویم. اینترنت در ایران از ماهانه ۳۰۰۰۰ تومان تا سالانه ۸۰۰۰۰۰ تومان قیمت دارد که همین به میزان استفاده و سرعت مورد نیاز شما در بازه زمانی خاصی که مدنظر دارید، بستگی دارد.

فیلترهای تعرفه

فیلترهای متنوع هنگام خرید اینترنت وجود دارد که روی قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم می­گذارد. اینکه اینترنت چندماهه، چندگیگ و با چه سرعتی می­باشد تاثیر مستقیم در خرید اینترنت ADSL دارد.

مقدار حجم قابل استفاده

شما می­توانید برای مثال در سایت ماهان­نت حجم مورد نیاز خود از ۷۰ گیگ به بالا انتخاب کنید و به خرید اینترنت ADSL اقدام کنید.

مدت زمان در دسترس بودن حجم خریداری شده

بعد از مشاهده حجم موردنظر باید ببینید که در چه مدت زمانی این ۷۰ گیگ قابل استفاده است. مثلا ۷۰ گیگ در یک ماه در دسترس است.

چه میزان سرعت داریم؟

آن مقدار زمان و حجمی که داریم در کنار سرعت آن سرویس نکات کلیدی خرید ای دی اس ال هستند. برای مثال شما بسته­هایی از ۳ مگابیت تا ۱۶ مگابیت را هنگام خرید اینترنت ADSL  داخل سایت مشاهده خواهید کرد. 

آپشن­های متنوع هنگام خرید اینترنت ADSL

بعضی از شرکت های Provider اینترنت در ایران از ویژگی­های متنوعی هنگام فروش اینترنت adsl استفاده می­کنند. برای مثال شرکت ماهان­نت تعرفه اینترنت adsl خود را در طرح خدمات نقره­ای ارائه می­کند که شامل مصرف منصفانه داخلی و بین­المللی است؛ همچنین شما می­توانید هنگام اولین خریدتان از سایت از تخفیفات ویژه­ای استفاده کنید.

تفاوت خرید اینترنت ADSL با TD LTE

همانطور که اشاره شد برای راه­اندازی سرویس adsl ما فقط نیاز به خط تلفن داریم در حالی که اینترنت TD LTE با یک سیم کارت راه اندازی می­شود. بسته­های تی دی ال تی ای TD LTE در سایت ماهان­نت موجود است و شما می­توانید همراه با مودم مخصوص خریداری کنید.

برای ثبت نام اینترنت ADSL  چه مدارکی نیاز است؟

برای ثبت­نام و خرید اینترنت ADSL به مدارک آنچنان خاصی نیاز نیست و به راحتی می­شود این کار را انجام داد. کپی کارت ملی، داشتن خط ثابت به نام صاحب کارت ملی و حضور خود شخص متقاضی از مهم­ترین مدارک و موارد مورد نیاز خرید ای دی اس ال در ایران هستند.

ویژگی خرید اینترنت ADSL از ماهان­نت

شما قطعا هنگام خرید اینترنت ADSL از سایت ماهان­نت با ویژگی­های متنوعی برخورد خواهید کرد. ویژگی­هایی که شما را به تجربه خرید هرچه بهتر شما کمک می­کند.

نصب آسان

بعد از خرید ای دی اس ال خود از شرکت ماهان­نت شما می­توانید از نصب و راه­اندازی آسان آن بهره­مند شوید. یکی از نکات بارزی که شما را به عنوان مشتری حتما رضایتمند خواهد کرد.

جشنواره­ها و بسته­های متنوع

تخفیف­های مقرون به‌صرفه و ممتاز در دل جشنواره­های همیشگی در کنار فروش مودم­های با کیفیت داخل بسته­های اینترنتی با قیمت adsl مناسب، از دیگر ویژگی­های پر اهمیت ماهان­نت است.