لو رفتن کلاهبرداری اینترنتی بزرگ

امروره شاهد کلاهبرداری های زیادی در فضای اینترنت هستیم که شنیدن برخی از آنها تعجب آور است. اگر کارآفرینی هستید که می‌خواهید یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید، داشتن یک وب‌سایت مانند داشتن شریان حیاتی کسب‌وکارتان به صورت آنلاین است. البته فقط صاحبان مشاغل نیستند که وب سایت دارند - هر کسی که چیزی برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان آنلاین دارد، می‌تواند یک وب سایت داشته باشد.  با توجه به تقاضای زیاد برای وب سایت‌ها توسط کارآفرینان آنلاین، طراحی وب سایت یک حرفه به سرعت در حال رشد است. اما متاسفانه همیشه با افراد حرفه‌ای روبرو نمی‌شوید. جالب است بدانید که بسیاری از خبرهای لو رفتن کلاهبرداری اینترنتی بزرگ مربوط به قرارداد طراحی‌ سایت است. افراد کلاهبردار با دادن اطلاعات غلط و وعده‌های دروغین  به کاربران، آنها را ‌به داشتن یک سایت با درآمد بالا ترغیب می‌کنند. هم چنین با تنظیم یک قرارداد طراحی سایت این اطمینان را می‌دهند که همه چیز قانونی و رسمی پیش می‌رود. اما قراردادی که این افراد کلاهبردار تنظیم می‌کنند نه تنها کامل نیست بلکه بسیاری از مفاد اصلی قرارداد طراحی وب را ندارد و به گونه‌ای نوشته شده که به نفع خودشان تمام شود.

طراحی‌ سایت نمایشگاهی آنلاین

کلاهبرداری در قرارداد طراحی سایت

افراد سودجو زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند که با دادن وعده‌های دروغین به راحتی می‌توانند شما را مجاب کنند که طراحی وب خود را به آنها بسپارید‌.  برای جلوگیری از کلاهبرداری به این روش، باید از کلاهبرداری های مختلف طراحی وب آگاه باشید. کلاهبرداری های طراحی وب به اشکال مختلف و با استفاده از روش‌های مختلف انجام می‌شود. با توجه به اینکه تمایز بین یک کلاهبردار و یک طراح وب واقعی می تواند سخت باشد در ادامه به چند کلاهبرداری قرارداد طراحی سایت اشاره می‌کنیم.

  • یکی از مهمترین مفاد قرارداد طراحی وبسایت مربوط به دستمزد و نحوه پرداخت آن است.  متأسفانه، کلاهبردارانی وجود دارند که سعی می‌کنند از این موضوع سوء استفاده کنند - از مشتریان پول می‌گیرند و ناپدید می‌شوند. یکی دیگر از طرح‌های کلاهبرداری رایج درقرارداد طراحی وب، شامل درخواست مبلغ هنگفتی به عنوان پیش پرداخت برای شروع کار است. اگر یک طراح وب قبل از شروع کار بیش از یک سوم هزینه طراحی را بخواهد، واقعاً باید سؤال بپرسید. معمولاً یک سوم از قبل، یک سوم زمانی که مشتری از  کار راضی است  و یک سوم نهایی زمانی که پروژه به پایان می‌رسد. بنابراین، همیشه مراقب طراحانی باشید که پیش پرداخت بزرگی درخواست می‌کنند.
  • وقتی برای انجام کاری پول می‌دهید، انتظار دارید که دقیقا مطابق با مشخصات شما انجام شود. متأسفانه وقتی صحبت از کلاهبرداری های  طراحی وب می‌شود، اینطور نیست. برای مثال ممکن است با یک طراح ماهر روبرو شوید که شما را تحت تاثیر قرار دهد و در نهایت با او قرارداد ببندید. اما بعد از آماده سازی و تحویل وب سایت متوجه می‌شوید که کاملاً متفاوت از آن چیزی است که برای آن هزینه کرده‌اید و انتظارش را داشتید. وقتی به قرارداد مراجعه‌ می‌کنید متوجه می‌شوید که تعهداتی که طراح قید کرده  متفاوت تر از چیزی است که قبل از شروع کار با هم توافق کرده بودید. در واقع استفاده از تبلیغات فریبنده و گمراه کننده باعث شده که شما تصور کنید که در پایان کار قرار است یک سایت خوب داشته باشید. در حالیکه برای داشتن یک سایت حرفه‌ای باید هزینه بیشتری را بپردازید.
  • یکی از کلاهبرداری ها در طراحی‌ سایت در مورد گنگ بودن مفاد قرارداد است. همانطور که می‌دانید قرارداد طراحی سایت دارای بخش‌های مختلفی است که واضح و کامل بودن آنها بسیار اهمیت دارد. در صورتی که در هنگام تنظیم قرارداد بندی را متوجه نشدید حتما درباره آن سوال بپرسید.  هم چنین در صورت گنگ بودن قرارداد، به هیچ عنوان آن را امضا نکنید. تنظیم قراردادهای طراحی سایت برای این است که در صورت بروز اختلاف نظر بین کارفرما و طراح در آینده، بتوانند با مراجعه به آن مشکلاتشان را حل کنند. افراد کلاهبردار با تنظیم قرارداد ناقص و غیر رسمی خود را از بسیاری از وظایف و تعهدات معاف می‌کنند.

چگونه در دام کلاهبرداری های طراحی سایت گیر نیافتیم

داشتن یک سایت تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کسب و کارتان دارد. اما طراحی سایت کار راحتی نیست و باید توسط افراد و شرکت‌های متخصص و کاربلد در این زمینه انجام شود‌‌. اولین قدم قبل از شروع همکاری با طراح وب، تنظیم یک قرارداد کامل و رسمی است.  حتما خبرهای زیادی درباره لو رفتن کلاهبرداری اینترنتی بزرگ شنیده‌اید که بسیاری از آنها درباره طراحی سایت است. همانطور که مطالعه کردید تنظیم یک قرارداد ناقص و گنک بودن مفاد آن میتواند دردسرهای زیادی را در آینده برای شما به وجود بیاورد. برای اینکه در دام چنین کلاهبردارهایی گیر نیافتید حتما موارد زیر را جهت  راه‌اندازی سایت در نظر بگیرید.

 

 

 طراحی سایت اقساطی

پیدا کردن یک تیم معتبر طراحی سایت

اگر شما قصد راه‌اندازی یک سایت خوب را دارید در قدم اول باید به دنبال یک تیم طراحی سایت معتبر و کاربلد باشید.  طراحی وبسایت یک کار کاملا تخصصی است و از عهده تمام افراد برنمی‌آید. ممکن است شما بتوانید با استفاده از قالب‌های آماده یک سایت برای خود ایجاد کنید ولی قطعا بازخوردی که انتظارش را دارید  نخواهد داشت. برای داشتن یک سایت اختصاصی و منحصربفرد باید سراغ افراد مجرب در این زمینه بروید. شرکت جاب تیم یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌های طراحی سایت، آماده ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت است. این مجموعه با داشتن تیمی مجرب و مسلط بر  دیجیتال مارکتینگ  و تکنیک‌های سئو می‌تواند  طراحی‌ سایت نمایشگاهی آنلاین، طراحی سایت لوازم یدکی خودرو و طراحی سایت اقساطی ارزان را به صورت کاملا حرفه‌ای انجام بدهد.

تنظیم قرارداد قانونی

تنظیم قرارداد طراحی سایت باید به صورت قانونی و توسط وکیل مجرب در این زمینه انجام شود تا علاوه بر کامل بودن تمام بخش‌ها، بتوان از آن در زمان بروز مشکلات  استفاده کرد. حتما در زمان تنظیم قرارداد به قانونی بودن و کامل بودن مفاد آن توجه کنید تا در دام افراد سودجو و کلاهبردار گیر نیافتید.

به نمونه کارها توجه کنید

یکی از نکات مهم که از کلاهبرداری های طراحی سایت جلوگیری می‌کند، نگاه کردن به نمونه کارهای طراحی سایت است. شما می‌توانید از شرکت‌های طراحی سایت درخواست کنید تا نمونه کارهای خود را برای شما ارسال کنند. هم چنین بسیاری از این شرکت‌ها نمونه کارهای خود را در صفحه رسمی خود قرار داده‌اند و شما به راحتی می‌توانید آنها را مشاهده کنید. قطعا دیدن نمونه کارها این اطمینان را به شما می‌دهد که قراراست طراحی سایت تان توسط  یک تیم حرفه‌ای و کاربلد انجام شود.

طراحی سایت لوازم یدکی خودرو

خدمات پشتیبانی بسیار مهم است

یکی از موارد مهم که در طراحی سایت باید به آن توجه کنید خدمات پشتیبانی وب‌سایت است. تیم‌های حرفه‌ای طراحی‌ سایت بعد از تحویل پروژه،  پشتیبانی وب‌سایت شما را به عهده می‌گیرند تا در صورت بروز مشکل در سایت بتوانید با آنها تماس بگیرید.

جاب تیم؛ برترین شرکت طراحی‌ سایت

با توجه به کلاهبرداری های اینترنتی بزرگ، پیدا کردن یک تیم معتبر طراحی سایت کار سختی است. جاب تیم با سال‌ها سابقه در زمینه طراحی سایت می‌تواند شما را در داشتن یک سایت خوب و حرفه‌ای کمک کند. جهت طراحی سایت نمایشگاهی آنلاین، طراحی سایت لوازم یدکی خودرو و طراحی سایت‌ اقساطی ارزان  می‌توانید با شماره‌های 09308297906 و 09357669329 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.