مقدمه:

بستنی بکی از خوشمزه ترین خوراکیهای خیلی سرد است که همه افراد از کوچک تا بزرگ حداقل برای یک بار هم شده از آن خورده اند و لحظات ناب و فراموش نشدنی در زندگی را برای خود ثبت کرده اند.

تنه ی انشا:

بستنی یخی از آن دسته بستنی هایی است که با خوردن آن در تابستان گرم و سوزان بسیار لذت بخش است برای خنک کردن تن گرما زده مان.

بیشتر مردم بستنی یخی را دوست دارند حتی در وسط روزهای زمستان نیز میخورند. طعم بستنی یخی از آن طعمهایی است که با چشیدن آن شور وصف ناپذیری در درون انسان به وجود می آورد و همه ناراحتی و ناامیدی درون ما را از بین می برد.

بستنی یخی مانند طعم یخ خورد شده با شکر و شربت است که وقتی به آن گاز می زنی لایه های آن در میان دندانهایت جا خوش می کند و سردی آن را در مغز و استخوانت احساس می کنی ولی با این حال از خوردن آن لذت می بری، خیلی کم اتفاق می افتد که در یک جمع مخالف خوردن بستنی این خوراکی خوشمزه و دلچسب  باشد بستنی همانطور که از اسمش پیداست خوردنی بسیار لذیذ و خوشمزه ای بین تمام مردم جهان است و با شربتهای میوه درست میشود و اغلب برای از بین بردن مزه ی غذا دهان بین وعده ها سرو می شود و در طعمهای مختلف بنابر ذائقه شخصی هر کسی درست میشود و هر کسی با آن خاطره های شیرین و خوب و به یاد ماندنی دارد.

بعضی ازطعمهای بستنی ما را غرق خاطراتی می کند که باعث میشود ناخودآگاه با خود بخندیم و با هر دفعه چشیدن آن همه احساسات خوب در زندگی را تجربه کنیم.

نتیجه گیری:

بستنی یخی آنقدر میتواند روی روح و روان آدمی تاثیر بگذارد که حتی اگر سالها بعد دوباره آن را بخری تو را یاد دوران کودکیت بیاندازد که آن موقع با چه شوری آن را می خوردی و لذت میبردی و این میتواند به عنوان یکی از خاطرات دوران کودکی برایت تداعی شود.

 

 

انشا با موضوع طعم بستنی یخی صفحه 62 نگارش پایه هشتم

این انشا بصورت اختصاصی در درسی فا نوشته شده است، هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

 

💬 لطفا نظرات خود را در پایین همین پست برای ما ارسال کنید👇👇👇