آموزش زبان آلمانی در ۵۰ روز با ملل

یادگیری زبان آلمانی در پنجاه روز

آموزش زبان آلمانی در ۵۰ روز تنها با ملل امکان پذیر است. با گذشت زمان و افزایش مهاجرت به کشور آلمان، یادگیری زبان آلمانی یکی از نیازهای ضروری هر فردی محسوب می شود. موسسات مختلفی در حال حاضر به تدریس زبان آلمانی مشغول هستند. به جرات می توان گفت، آموزشگاه زبان آلمانی ملل یکی از بهترین موسسات کشور ایران برای یادگیری این زبان به شمار می رود. اگر شما نیز قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دلایل یادگیری زبان آلمانی

دلایل مختلفی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد. با دانستن آن ها، شما نیز لزوم این آموزش را در خود احساس خواهید کرد. چند مورد از دلایل یادگیری زبان آلمانی عبارت است از:

  • به روزرسانی کردن دانش: بسیاری از دانشمندان دنیا در کشور آلمان زندگی می کنند. به همین دلیل اگر می خواهید با مطالعه مقالات علمی این کشور دانش خود را ارتقا دهید، یادگیری این زبان ضروری است.
  • دریافت بورسیه تحصیلی: دانشگاه های آلمان از بهترین مراکز علمی دنیا به شمار می روند. با داشتن مدرک فارغ التحصیلی از یکی از این دانشگاه ها، امکان استخدام در هر جای دنیا را خواهید داشت. داشتن مدرک زبان آلمانی یکی از الزامات دریافت بورسیه از این کشور است.
  • مشاهده فیلم و سریال: بهترین فیلم سازان جهان را می توان در آلمان پیدا کرد. دیدن فیلم با زبان اصلی آلمانی بسیار لذت بخش تر از دیدن آن با زیرنویس یا دوبله است. با یادگیری این زبان، از مشاهده سریال های آلمانی نهایت لذت را ببرید.

ملل، موسسه آموزش زبان آلمانی آنلاین

با افزایش ترافیک های شهری و مشغله، رفتن به کلاس زبان به صورت حضوری بسیار دشوار شده است. به همین دلیل، بسیاری از افراد اقدام به یادگیری آنلاین آن کرده اند. یکی از بهترین آموزشگاه های مشغول به تدریس به هر دو صورت آنلاین و حضوری، آموزشگاه ملل (melalinstitute.com) است. با شرکت در دوره های آن و تداوم تلاش و یادگیری، می توانید در حدود ۵۰ روز سطح زبان خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهید. در واقع شما با شرکت در یک دوره ۵۰ روزه قادر خواهید بود مکالمات ابتدایی و روزمره را به خوبی انجام دهید. در این دوره ها امکان برقراری ارتباط با استاد و سایر دانشجویان نیز وجود دارد. بنابراین می توانید مانند شرکت در کلاس های حضوری از فواید مکالمه با زبان آلمانی بهره بگیرید.

چگونه در 50 روز زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

مدت زمان آموزش زبان آلمانی

مدت زمان آموزش زبان آلمانی بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. این عوامل می توانند مدت زمان تسلط به زبان آلمانی را کمتر یا بیشتر از ۵۰ روز کند. چند مورد از این عوامل عبارتند از:

  • میزان فشردگی کلاس: اگر قصد دارید این زبان را در کوتاه ترین مدت ممکن یاد بگیرید، بهتر است در دوره های فشرده آن شرکت کنید.
  • تعداد روزهای آموزش در هفته: بهتر است زمان آموزش هر جلسه کاهش یافته و تعداد جلسات بیشتر شود. این گونه اثر آموزش افزایش می یابد.
  • محیط زندگی: زندگی در محیطی که افراد آلمانی زبان هستند، یادگیری را برای ما بسیار راحت تر خواهد کرد.‌
  • انگیزه‌: انگیزه یکی از مهم ترین عوامل در یادگیری هر مهارتی از جمله زبان آلمانی است. بنابراین سعی کنید قبل از شرکت در این کلاس ها برای خود یک دلیل قانع کننده بیابید.

روش های یادگیری زبان آلمانی

زبان آلمانی را می توان با روش های مختلفی آموخت. بهترین راه برای استفاده از این روش ها، امتحان کردن هر کدام از آن ها به صورت جداگانه است. سپس می توانید با یافتن بهترین روش از آن به طور مداوم استفاده کنید. چند مورد از روش های یادگیری زبان آلمانی عبارت است از:

  • استفاده از تمام مسیرهای عصبی هنگام یادگیری: برای یادگیری زبان آلمانی سه روش شنیداری، بینایی و گفتاری وجود دارد. بهتر است از هر سه این موارد به صورت همزمان استفاده کنید. با استفاده از حداکثر ظرفیت مغز خود، سرعت یادگیری را چندین برابر خواهید کرد.
  • یادگیری روزانه لغت: لغت های مهم را بر روی فلش کارت بنویسید. هر روز ۲۰ فلش کارت را مرور کنید. بهترین زمان برای انجام این روش هر روز صبح بلافاصله پس از بیدار شدن و هر شب بلافاصله قبل از خواب است.
  • گوش دادن به موزیک آلمانی: گوش دادن موسیقی آلمانی به شما کمک می کند تا از نظر شنوایی به این زبان عادت کنید. این کار باعث بهبود تلفظ های شما نیز خواهد شد.
  • مشاهده فیلم: حافظه تصویری قوی ترین نوع حافظه برای بیشتر انسان ها است. با مشاهده فیلم های با زبان آلمانی باعث تسریع یادگیری این زبان از طریق تقویت حافظه بینایی می شود.

اصول یادگیری زبان آلمانی

هنگام یادگیری زبان آلمانی بهتر است به صورت اصولی پیش بروید. با این روش، به هیچ عنوان مطالب یاد گرفته شده فراموش نخواهند شد. اصول یادگیری زبان آلمانی عبارت است از:

  1.  یادگیری حروف الفبا: یادگیری زبان آلمانی برای تسلط به هر دو حیطه خواندن و نوشتن بسیار لازم است.
  2. در این مرحله بایستی به یادگیری ۵۰۰ کلمه اصلی زبان آلمانی بپردازید. هرچند که هر زبانی متشکل از حدود ۱۰۰۰۰ واژه است، اما واژگان مرکزی و ضروری آن  بین۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تا است.
  3. در این گام بایستی ترتیب قرار گرفتن این کلمات و افعال را در کنار یک دیگر آموزش ببینید.
  4. این مرحله به یادگیری گرامرهای پیشرفته تر و واژگان بیشتری می پردازد. مهارت های خواندن و نوشتن نیز در این مرحله تقویت خواهد شد.

یادگیری زبان آلمانی ملل

لول های یادگیری زبان آلمانی

به طور کلی German language Education را به ۶ سطح تقسیم بندی می کنند. هر کدام از این سطوح، موارد خاصی را تحت پوشش خود قرار می دهند. در ادامه به طور خلاصه به هر کدام از لول های یادگیری زبان آلمانی می پردازیم.

  • سطح a1: در این سطح فقط تعداد محدودی از کلمات و جملات کاربردی آموزش داده می شود. همچنین زبان آموز با گذراندن این سطح قادر خواهد بود تا خود را به دیگران معرفی کند.
  • سطح a2: در این سطح نحوه مکالمه درباره موضوعات رایج در زندگی روزمره آموزش داده می شود. با شرکت در این سطح شما می توانید تا حدودی با افراد آلمانی زبان ارتباط برقرار کنید.
  • سطح b2: این سطح بیشتر بر روی پیوسته گویی تاکید دارد. در واقع شما یاد خواهید گرفت که بدون وقفه و فکر کردن درباره موضوع مورد نظر با مخاطب خود مکالمه انجام دهید.
  • سطح c1: از این سطح وارد مباحث تخصصی مربوط به هر کدام از رشته های علمی می شویم. شما با آموزش در این لول می توانید مطلب های علمی و دیوار را به راحتی بخوانید و آن را به خوبی درک کنید.
  • سطح  c2: زبان آموزانی که به این سطح رسیده اند با شرکت در کلاس های درسی به راحتی مطالب تدریس شده توسط استاد را به خوبی درک می کنید.

سخن پایانی

با خواندن این مطلب، به اهمیت یادگیری اصولی زبان آلمانی پی می بریم. در صورت رعایت و اجرای تمام نکات گفته شده می توان این زبان را به طور میانگین در ۵۰ روز آموخت. ملل بهترین موسسه برای کمک به زبان آموزان در جهت رسیدن به این هدف محسوب می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.