اجاره ماشین عروس با قیمت مناسب

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که این همه خودروی لوکس موجود در کلیپ های عروسی از کجا آورده می شود؟ آیا شما هم دوست دارید برای روز عروسیتان یک خودروی لوکس اجاره کنید؟ چقدر در مورد اجاره ماشین عروس اطلاعات دارید؟

امروزه قیمت خودروهای داخلی و خارجی به قدری بالا رفته است که اصلا افراد شانس خرید خودروی معمولی را هم ندارند چه برسد به اینکه بخواهند یک خودروی لوکس را خریداری کنند. البته وضعیت تحریم هم امکان خرید خودروی خارجی را بسیار مشکل کرده است. از این رو افراد ترجیح می دهند هر زمان به خودرو نیاز داشتند سمت اجاره خودرو  با راننده  بروند. البته در این بین متقاضی برای اجاره ماشین عروس در تهران  بسیار بیشتر از سایر خدمات می باشد.

اطلاعات لازم در خصوص اجاره ماشین عروس

 

به طور کلی شرایط اجاره ماشین عروس در بیشتر شرکت های رنت ماشین تا حدودی مشابه است. در شرکت آراد سیر شما می تواند به مدت 15 ساعت خودروی عروس را اجاره کنید. این زمان از ساعت 9 صبح شروع می شود و تا ساعت 12 شب ادامه دارد. شما هزینه اجاره را برای این تایم پرداخت می کنید و مهم نیست اگر دیرتر بخواهید خودرو را تحویل بگیرید و یا زودتر آن را پس بدهید در هر صورت بایستی مبلغ اجاره را به صورت تمام و کمال پرداخت کنید.

در برخی موارد ممکن است مراسم عروسی در خارج از شهر باشد و یا اینکه عروسی مدت بیشتری طول بکشد در شرایط این چنینی شما به ازای هر ساعت دیرکرد بایستی هزینه ای را پرداخت کنید. در صورتی که خودرو وارد محدوده خارج شهر شود باز هم مشمول هزینه ی اضافه خواهید شد. به طور کلی خودروهایی که برای مراسم عروسی مناسب هستند شامل خودروهای اسپرت ایرانی و خارجی، خودروهای کلاسیک، خودروهای لاکچری و لوکس، خودروهای کروک، خودروهای کوپه، خودروی های شاسی بلند و ... می باشد. بیشتر این خودروها خارجی هستند و ارزش زیادی دارند از این رو نمی توان بدون قرار دادن ضمانت آن ها را اجاره کرد.

در اجاره ماشین عروس شما دو راه معمول پیش رو دارید یکی اینکه خودرو را بدون هیچ دردسر و ضمانتی با راننده اجاره کنید و یا اینکه خودرو را بدون راننده اجاره کنید و به فکر تضمین مناسب و قابل قبول باشید. در شرکت آراد سیر در حالت عادی هر خودرویی که اجاره داده می شود لازم است که اجاره گیرنده یک سند ملکی برای تضمین ارائه کند. اما برای اجاره ماشین عروس شرایط کمی متفاوت تر و ساده تر است و آراد سیر در این آپشن آفرهای ویژه ای قرار داده است تا همه ی افراد امکان اجاره خودرو را داشته باشند. برای اجاره بدون راننده شما 20 درصد مبلغ اجاره  را پرداخت می کنید و یک چک به ارزش نصف قیمت خودرو به شرکت تقدیم می کنید که بعد از پایان مراسم و تحویل دادن خودرو، چک به شما بازگرداننده می شود.

در اجاره خودرو با راننده شما باید به صورت تمام و کمال مسئولین نگهداری و مراقبت از خودرو را بر عهده بگیرید و برای آن سوخت هم تهیه کنید. به طور کلی توصیه می شود که اگر آشنایی چندانی در خصوص رانندگی خودروهای خارجی و لوکس ندارید از راننده استفاده کنید. موضوع مهمی که در اینجا وجود دارد این است که گاها افراد برای اینکه هزینه راننده را پرداخت نکنند خودرو را بدون راننده اجاره می کنند و از بین آشنایان و فامیل یک نفر را برای رانندگی انتخاب می کنند. این کار ممنوع است و در اجاره ماشین تنها کسی مجاز به رانندگی است که خودرو را اجاره می کند. در غیر این صورت اگر فرد راننده دچار سانحه ای شود شرکت هیچ مسئولیتی نخواهد داشت و باید تماما هزینه و خسارت ها جبران کند.

 

آیا اجاره ماشین عروس با صرفه است؟

 

به طور کلی یکی از دغدغه هایی که ممکن است پیش پای افراد در اجاره ماشین عروس قرار بگیرید موضوع هزینه ها باشد. هزینه اجاره در واقع برای بیشتر افراد یک چالش بزرگ محسوب می شود و ممکن است تمام شرایط اجاره را داشته باشند اما قیمت ها آن ها را از هر اقدامی باز بدارد. آیا شرکت های اجاره دهنده ی خودرو تدابیری برای این دغدغه ها اندیشیده اند؟ آیا شرایط اجاره را برای تازه عروس و دامادها طوری تنظیم کرده اند که شرایط اجاره برای همه فراهم باشد؟

سیاست های حاکم در شرکت اجاره خودرو آراد سیر به نحوی است که افراد در هر طبقه اقتصادی و با هر سلیقه ای می توانند خودروی مناسب و صد البته با کیفیت و ایمن را اجاره کنند. پس اگر خودرویی با توجه به بودجه شما به شما پیشنهاد می شود دلیل بر بی کیفیت بودن و غیر ایمن بودن خودرو نیست. بلکه این شرکت سعی می کنند شرایط را به نحوی تنظیم کند که امکان اجاره برای تمامی افراد میسر باشد.

در شرکت آراد سیر هزینه ی اجاره ماشین عروس بر اساس مدل ماشین تعریف شده است هر چه خودرو لوکس تر و تشریفاتی تر باشد هزینه اجاره بالاتری دارد. معمولا تعرفه برای 15 ساعت در روز تعیین شده است و اگر شما مایل باشید می توانید این زمان را چند ساعتی بیشتر تمدید کنید و یا اگر دوست داشتید خارج از شهر بروید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 

این رپورتاژ توسط وبسایت تریبون ارسال شده است و درسی فا هیچ مسئولیتی ندارد.