مقدمه:

تعدادی از مردم به خرافات اعتقاد زیادی دارند و همین باعث شده است که نتوانند به درستی زندگیشان را کنترل کنند و خود را به دست خرافات میسپارند به طور مثال در مورد قارقار کلاغ می گویند هر زمان کلاغی روی پشت بام خانه ای بنشیند و شروع به قارقار کند برای آن خانه فقر و بدبختی به بار می آورد.

تنه ی انشا:

کلاغها یکی از باهوش ترین موجودات روی زمین هستند آنها حتی از طوطی ها و جغدها و پرندگان شکاری دیگر باهوش ترهستند.

آناتومی مغز کلاغ تا حدودی به مغز انسان شبیه است زبان کلاغ یک زبان واقعا پیچیده است و هر صدای قارقار کلاغ معنای متفاوتی دارد.

خیلی وقتها پیش آمده است که هنگام صبح که از خانه بیرون می روید صدای قارقار کلاغ را می شنوید، بعضی اعتقاد دارند که صدای قارقار کلاغ درصبح خوش یمن نیست و ممکن است در آن روز برایمان اتفاق ناخوشایندی بیافتد اما واقعیت این است که قارقارکلاغ در حالتهای مختلف بسیار تفاوت دارد.

آنها گاهی در مواجهه با اتفاقی خاص قارقارمی کنند یا گاهی صدای یک پرنده بخصوص را می شنوند و یا گاهی به عنوان هشدار قارقار می کنند، صبحها وقتی از خواب بیدار می شوید به جای اینکه با صدای قارقار کلاغ خود را درگیر افکار پلید و منفی کنید سعی کنید از صدای زیبای طبیعت لذت ببرید، صدای کلاغ شاید به دل ننشیند و مانند صدای پرندگانی مثل بلبل وقناری و مرغ عشق خوشایند نباشد اما ما را به یاد درختان بلند و روز های پاییزی مدرسه وخیلی خاطره های دیگر می اندازد.

نتیجه گیری:

ظاهر ترسناک کلاغ همیشه سرآغازشکل گیری افسانه های زیادی بوده است بسیاری از مردم کلاغ را شوم و سمبل مرگ می دانند، اما ما نباید به کلاغ حس بدی داشته باشیم، او نیز مثل بسیاری از پرندگان زیبایی خود را دارد و می تواند دوست داشته شود آنها هم نوعی از پرندگان هستند و مثل آنها آواز می خوانند و مثل آنها زندگی می کنند و ما باید آنها را دوست داشته باشیم و با دید مثبت به آنها نگاه کنیم و قدرشان را بدانیم و از آنها مواظبت کنیم.

 

 

انشا در مورد قارقار کلاغ صفحه 53 نگارش پایه هشتم

این انشا بصورت اختصاصی در درسی فا نوشته شده است، هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

 

💬 لطفا نظرات خود را در پایین همین پست برای ما ارسال کنید👇👇👇