بازی روبلاکس چیست؟

بازی روبلاکس، فضایی برای سرگرمی و خلق گیم بوده و قوه‌ و ذوق هنری افراد را به چالش می‌ کشد. این بازی در سال ۲۰۰۶ توسط شرکتی با همان نام منتشر شد و با گذشت مدت زمانی نسبتاً طولانی، توانست به یک بستر آنلاین برای سرگرمی تبدیل شود. این بازی به گونه‌ای طراحی شده که شما می‌ توانید با پس از ورود به آن، بازی جدیدی در همان فضا طراحی کنید و از آنچه خودتان خلق کرده ‌اید، لذت ببرید. ما در این مقاله قصد داریم تا بیشتر به جزئیات بازی روبلاکس بپردازیم، و بیابیم که «روباکس» در این بازی چه نقشی دارد و نهایتاً چگونه می‌ توان آن را خریداری کرد؛ با ما همراه باشید.

 

روبلاکس و ویژگی‌ های آن

یکی از مهم ترین ویژگی های روبلاکس، امکان کسب درآمد از آن می‌ باشد. در این پلتفرم، حتی کودکان نیز قادر هستند تا با فروش آیتم‌ های مخصوصی که برای زیباتر کردن فضای بازی طراحی شده اند، کسب درآمد کنند. ارز دیجیتال در این بازی «روباکس» نام دارد و شما با روش های گوناگونی می توانید آن را چه درون بازی و چه بیرون از فضای آن، به دست آورید. همچنین شما با خرید روباکس و همچنین خرج کردن آن‌ ها به دیگر آیتم‌ های جالب‌، جهت ارتقاء کیفیت بازی دست می یابید. ارزش روباکس داخل بازی یک دلار بوده که البته شما باید آن ها را با شرکت سازنده تقسیم نمایید.

 

موتور بازی سازی روبلاکس

در بازی روبلاکس، شما با یک موتور بازی سازی به نام «Roblox Studio» مواجه می شوید که از طریق آن، امکان ساخت بازی برایتان فراهم می شود. به همین ترتیب، دیگر قرار نیست که شما در یک فضای از پیش طراحی شده ای، محصور شوید و همواره ناچار به جست و جو در فضایی تکراری باشید. شما با بهره گیری از امکان بازی سازی، قادر هستید تا دنیای خود را خلق کرده و قوانین مد نظرتان را در آن پیاده نمایید. مسئله مهم آن است که بازی شما قرار نیست صرفاً در فضایی که خودتان ساخته اید، بمانید؛ به بیان دیگر، امکان اینکه دیگران بازی هایشان را به شما به اشتراک بگذارند نیز وجود دارد و امکان کاوش در دنیای ساخته شده توسط دیگر کاربران نیز برایتان فراهم می شود.

جهت انجام بازی سازی، شما نیاز به سیستمی با حداقل سیستم عامل حداقل ویندوز ۷ یا بالاتر را دارید. به علاوه، لازم است تا حافظه ذخیره سازی تام نیز 1 گیگابایتی و بیشتر باشد. برای کارت گرافیک نیز باید حداقل دارای AMD Radeon R7 240 باشید؛ حافظه رم ۴ گیگابایتی نیز حداقل حافظه رمی می باشد که برای این بازی نیاز است.

 

زبان Lau در بازی سازی روبلاکس

در بخش بازی سازی روبلاکس، از زبان برنامه نویسی «Lua» که می‌ توان آن را یک زبان برنامه نویسی ناشناخته دانست، بهره گیری شده است. با بهره گیری از این زبان، امکان ساخت بازی‌ ها و آیتم‌ های گوناگون وجود دارد؛ همچنین این آیتم‌ ها همان‌ امکاناتی هستند می توانند به فروش رسیده و درآمد بالایی را برای کاربر فراهم آورند.

 

بازی های روبلاکس

یک مشخصه اصلی، برای بازی های روبلاکس تعریف می شود که برای تمامی زیر مجموعه های این بازی (بازی های ساخته شده توسط کاربران گوناگون) صادق است. در این قسمت به این ویژگی ها اشاره داریم:

  • فضای سه بعدی این بازی می تواند در همه زیر مجموعه ها یکسان باشد و اگر شما یک بار هم این بازی را انجام داده باشید، متوجه جذابیت فضای سه بعدی شده اید. البته که امروزه تمامی کمپانی های ساخت بازی در تلاش برای ایجاد جذابیت بالا و هستند و انتظاری کم از این، از سازنده روبلاکس نمی رفت.
  • نکته دوم آن است که آواتارهایی که در این بازی تولید می‌ شوند، یونیک بوده و قرار بر این نیست که دو کاربر گوناگون، دو آواتار یک شکل دارا باشند. این یعنی جذابیت چند ده برابری برای کاربران.
  • امکان کسب درآمد از این بازی توانسته آن را از دسته بازی های نوین قرار دهد. به این منظور، شما باید روش استفاده از روباکس را یاد بگیرید تا بتوانید از بازی کسب درآمد کنید.

 

 

چگونه می توانیم روباکس دریافت کنیم؟

روش های گوناگونی وجود دارد که شما می توانید با آن ها، roblox robux دریافت کنید؛ اما دریافت این ارز به روش های رایگان ممکن است کمی زمان بر و خسته کننده باشد. از همین رو، می توانید به سایت خرید روباکس مراجعه کنید و پس از انتخاب تعداد و بسته مورد نظر خرید خود را تکمیل کنید. خرید روباکس روبلاکس دارای شرایط گوناگونی است. به عنوان نمونه، اگر قصد خرید تعداد بالایی از این ارز را داشته باشید، بهترین پیشنهاد برای شما، انتخاب یک پکیج از روباکس خواهد بود.

 

روباکس چه کاربردی دارد؟

زمانی که حرف از «خرید روبوکس» به میان می آید، این سوال مطرح می شود که کاربرد بسته داخل بازی روباکس چیست و چرا باید آن را خریداری کرد. برای پاسخ به این سوال باید گفت که در وهله اول شما از این ارز برای لوازم آرایشی، آیتم‌ های گوناگون مربوط به آواتارها و اکسسوری های درون برنامه استفاده خواهید برد. 

خرید روبوکس

اگر قصد خرید روباکس ارزان را دارید، می توانید به سایت خرید روباکس برای روبلاکس مراجعه کنید. یکی از این سایت ها، پلتفرم آسان گیم است که که به دلیل قیمت مناسب، به یکی از نمونه های بهترین سایت خرید روباکس ارزان تبدیل شده است. قیمت های گوناگونی برای بسته های متفاوت این ارز تعریف شده است. نکته مهم آن است که شما باید با توجه به نیاز و تعداد مد نظر خود، بهینه ترین بسته روباکس را انتخاب کرده و هزینه آن را پرداخت نمایید. البته به این نکته توجه داشته باشید که بسته هایی در این سایت وجود دارند که شامل آفرهایی ویژه می شوند و شما در برخی از زمان های خاص می توانید پکیج مد نظر را با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

 

جمع بندی

همانطور که در متن بالا گفته شد، روباکس، ارز مهم و کارآمد در بازی روبلاکس می باشد که شما با استفاده از آن قادر هستید تا آیتم های گوناگون را خریداری کنید و جذابیت بازی را برای خود و دیگر کاربران چندین برابر سازید. مهم ترین نکته آن است که خرید روبوکس بازی را از یک پلتفرم معتبر انجام دهید.