بورس حوله عروس و داماد

یکی از خرید های زوج های جوان در جهیزیه، خرید سرویس حوله حمامی باشد. ست های زیبا و جذابی از نظر طرح و رنگ در بازار موجود است که به عنوان ست حوله عروسی یا ست حوله عروس و داماد معرفی می شود، این حوله ها می ‌تواند بهترین انتخاب برای تازه عروس و داماد ها باشد. فروشگاه اینترنتی گرم و نرم عرضه کننده شیک ترین و بهترین حوله عروس و داماد می باشد که پیشنهاد می کنیم از برندهای مختلف آن دیدن نمایید.

ویژگی های حوله خوب

مهمترین نکته در خرید حوله خوب توجه به کیفیت، آبگیری و جذب آب آن حوله می باشد. مورد بهتری، لطافت و نرمی حوله است تا در زمان استفاده به پوست آسیب نزند. حوله های باکیفیت از الیاف طبیعی مانند پنبه و نخ تولید می شوند. در میان الیاف مصنوعی نیز، حوله هایی از جنس میکروفیبر موجود می باشد. حوله ها دارای پرز می باشند تا خاصیت آبگیری بیشتری داشته باشد.

جنس حوله

مطمئنا یکی از مهمترین معیارهای انتخاب حوله، جنس آن می باشد. کیفیت حوله رابطه مستقیمی با جنس الیاف حوله دارد. در زمان خرید بهترین حوله عروس و داماد به اطلاعات مندرج بر روی محصول دقت نمایید. انتخاب حوله هایی از جنس مرغوب، که لطافت و مقاومت بالایی دارد را به شما پیشنهاد می کنیم. چون حوله به طور مستقیم با پوست در تماس است و اگر از جنس مرغوبی نباشد، دچار حساسیت های پوستی خواهید شد.

الیاف بدون پرز

مورد دیگر که شما را از خرید حوله با کیفیت مطمئن می کند، توجه به عدم پرزدهی حوله است. دقت کنید که در بافت حوله از نخ رینگ استفاده شده باشد، این کار سبب می شود تا پرز ‌های پنبه گرفته شود و محصول نهایی از نظر لطافت کیفیت بالایی داشته باشد.

سایز حوله

سایز و دوخت حوله نیز از موارد مهمی است که باید به آن توجه نمود. دوخت بد، نشان از نامرغوب بودن حوله می باشد. بنابراین قبل از خرید حتما دوخت حوله را بررسی کنید. ست حوله عروس و داماد معمولا به صورت جداگانه درون جعبه قرار می گیرد. وجود سایز مختلف در ست حوله این امکان را می دهد که بتوانید اندازه مناسب خود را به راحتی تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم، قبل از خرید حتما سایز قد خود را اندازه گیری کنید تا در زمان خرید دچار مشکل نشوید.

وزن حوله

نکته آخر توجه به وزن حوله می باشد. حوله های سبک برای استفاده روزانه در آشپزخانه و باشگاه ورزشی و مسافرت مناسب می باشد. حوله های سنگین نیز برای حمام و کنار دریا، و حوله های سنگین تر که نرمی بیشتری داشته و قدرت جذب آب بالایی دارند، بیشتر در هتل ها مورد استفاده هستن

بیشتر بدانید: بررسی حوله پالتویی لیندو 

انواع ست حوله عروس و داماد شامل چیست؟

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت ست حوله عروس و داماد، کامل بودن تکه های آن است. سرویس حوله عروس و داماد در انواع مختلف در بازار موجود است که با توجه به نظر زوج قابل انتخاب می باشد. ست حوله عروس و داماد در بسته بندی ۴، ۶ و ۸ تکه طراحی می شود. شما با خرید یک ست کامل ۸ تکه، دیگر نیازی به خرید حوله های نا هماهنگ نیستید. تعداد تکه ست های حوله عروس و داماد به شرح زیر است:

ست حوله ۸ تکه:

این ست شامل ۲ عدد حوله تن پوش یا حوله پالتویی مردانه و زنانه، ۲ عدد حوله استخری (۱۵۰ × ۸۰ سانتی متر)، 2 عدد حوله دست و صورت (۹۰ × ۵۰ سانتی متر) و ۲ جفت دمپایی می باشد.

 ست ۶ تکه:

این ست شامل ۲ عدد حوله تن پوش مردانه و زنانه،‌ ۲ عدد حوله استخری (۱۵۰ × ۸۰ سانتی متر) و 2 عدد حوله دست و صورت (۹۰ × ۵۰ سانتی متر) می باشد.

ست ۴ تکه:

این ست شامل ۲ عدد حوله‌ تن پوش، ۲ عدد حوله استخری ( ۱۵۰ × ۸۰ سانتی متر) است. از این ست عروس و داماد در رنگ بندی مختلف موجود می باشد.

نکته:  باید توجه داشته باشید که نوع دمپایی در این ست ها، حوله ای و از جنس پنبه بوده و کاملا قابل شستشو می باشد. و می توانید به دفعات و بدون نگرانی از این دمپایی استفاده نمایید.

به طور معمول، رنگ بندی ست حوله عروس و داماد طوری می باشد که ست زنانه با رنگ روشن و ست مردانه با رنگ تیره طراحی می شود. همچنین می توان سرویس حوله عروس داماد را به صورت همرنگ با کالای خواب یا دکوراسیون خانه انتخاب نمود.

 

 

انواع ست عروس و داماد از نظر رنگ و جنس

برای خرید ست حوله عروس و داماد باید به رنگ بندی و جنس نخ حوله دقت بسیار نمود. انتخاب رنگ مورد دلخواه سبب می شود محصولی زیبا داشته باشید. و همچنین انتخاب ست حوله با نخ مرغوب، هم تضمین کننده کیفیت کالا می باشد. حوله هایی که در بافت آن از پنبه استفاده شده، از جذب آب بالایی برخوردارند. وجود رنگ بندی زیاد در سرویس حوله عروس و داماد نیز کمک می کند تا انتخاب راحت تری با توجه به سلیقه خود داشته باشید.

ویژگی بهترین حوله عروس و داماد چیست؟

در فروشگاه اینترنتی گرم و نرم انواع ست‌ حوله عروس و داماد از برند های مختلف ایرانی و خارجی موجود می باشد. نکته مهم در زمان سفارش کالای حمام، کیفیت آن می باشد.

چون حوله با بدن در تماس مستقیم می باشد، باید از الیاف پنبه خالص و ضد حساسیت انتخاب شود. برترین ویژگی حوله عروس و داماد، قدرت جذب آب بالا، کیفیت دوخت عالی، دوام زیاد و قیمت مناسب آن می باشد.

نکات مهم در زمان خرید ست حوله عروس و داماد

بیشتر بدانید: شستشوی حوله به روش درست و بیضرر

انتخاب حوله کار سختی نمی باشد. اما بهتر است در زمان خرید سرویس حوله جهیزیه به نکات زیر نیز توجه داشته باشید.

  • سایز حوله: دقت کنید که سایز هر دو حوله موجود در بسته بندی یکسان باشد. پس حتما اطلاعات اندازه را از فروشنده بگیرید.
  • بسته بندی کالا: ست حوله عروس و داماد در بسته بندی هایی خاص قرار می گیرند. اما قبل از خرید، حوله ها را به دقت بررسی کنید تا از نظر تعداد و رنگ، محصول موردنظر شما باشد.
  • رنگ و طرح: در زمان انتخاب رنگ و طرح سرویس حوله به جز سلیقه، به هماهنگی رنگی با دیگر کالاهای حمام نیز دقت نمایید. تا هارمونی و زیبایی بیشتری در ست جهیزیه موجود باشد.
  • کیفیت محصول: از با کیفیت بودن الیاف حوله و عدم رنگ دهی آن اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که کالایی از برند معتبر خریداری می کنید.

قیمت سرویس حوله عروس و داماد به چه عواملی بستگی دارد؟

از جمله مهمترین معیارهای قیمت سرویس حوله عروس و داماد می توان به کیفیت، کشور تولید کننده، اندازه و جنس الیاف اشاره کرد. حوله تن پوش باید از الیاف کاملا طبیعی تولید شده باشد تا آسیبی به پوست بدن افراد نزند. البته توجه داشته باشید که حوله تهیه شده از پنبه خالص، قیمت بالاتری نیز نسبت به دیگر حوله ها دارد.

خرید مطمئن و اینترنتی بهترین ست حوله عروس و داماد

با توجه به افزایش خرید غیر حضوری، بهترین راه برای خرید لوازم جهیزیه از جمله سرویس حوله جهیزیه، خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد. اما در هنگام خرید اینترنتی به بعضی نکات دقت داشته باشید، تا در دام سودجویان نیفتید. اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهمترین این نکات است که خرید شما را تضمین می کند.

یکی از این سایت ها، فروشگاه اینترنتی گرم و نرم می باشد، که قریب به دو دهه فعالیت در زمینه فروش کالای خواب و سرویس حوله خارجی و ایرانی توانسته اعتماد کاربران را جلب کند. و به یکی از مشهور ترین و مطمئن ترین مراکز خرید اینترنتی تبدیل شده است. برای خرید ست حوله عروس و داماد به بخش محصولات سایت گرم و نرم مراجعه و از بین محصولات موجود، کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

برای مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا شما را در خریدی بهتر راهنمایی کنند. ارسال سفارش به تمام نقاط کشور ممکن می باشد.

در صورت نیاز می توانید انواع حوله تن پوش زنانه، مردانه و بچه گانه، حوله دست و صورت با کیفیت بالا و قیمت مناسب را نیز از فروشگاه اینترنتی گرم و نرم خریداری نمایید.

 

این ریپرتاژ توسط سایت بکوریتی ارسال شده است و درسی فا هیچ مسئولیتی در قبال تایید یا رد این ریپرتاژ ندارد.