بهترین هتل های کیش از نظر وبسایت ایران هتل آنلاین کدامند؟

هتل های جزیره کیش

باید اعتراف کرد که برای بازدید از تمام زیبایی‌های جزیره کیش، باید بهترین محل را برای اقامت انتخاب کرد؛ تا بتوان بدون دغدغه در این جواهر زیبای خلیج فارس، به گردش و تفریح پرداخت. برای این کار، هر گردشگری باید با بهترین هتل های کیش آشنا شود. آشنایی با این هتل‌ها به شما کمک می‌کند تا نزدیک‌ترین محل اقامت به جاذبه‌های گردشگری کیش را بشناسید و  مناسب‌ترین برنامه سفر را براساس بودجه و شرایط خود طراحی کنید. این مقاله، 5 مورد از بهترین هتل های کیش از نظر وب‌سایت معتبر ایران هتل آنلاین (https://iranhotelonline.com) را به شما معرفی می‌کند. تمام سعی ما این است که شما را برای یک انتخاب ایده‌آل و لذت‌بخش کمک کنیم پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهترین هتل های کیش؛ پر ستاره و پر فروش

از ساحل گرفته تا مرکز شهر کیش، می‌توانید بهترین هتل های کیش را پیدا کنید؛ بنابراین نگران موقعیت جغرافیایی هتل‌ها نباشید. در سراسر این جزیره رؤیایی می‌توانید اقامتی لذت‌بخش داشته باشید و از تفریحات هیجان‌انگیز در کیش بهره‌مند شوید. بهترین هتل های کیش، معمولاً شهرت جهانی دارند و علاوه بر توریست‌های ایرانی، محبوبیت زیادی نیز در بین گردشگران خارجی دارند. در ادامه مقاله با این هتل‌های لوکس بیشتر آشنا می‌شویم.

  1. هتل ترنج

هتل 5 ستاره ترنج، یکی از بهترین هتل های کیش در ابتدای جاده جهان است و به‌عنوان یکی از زیباترین مجموعه‌های گردشگری و دریایی کشور شناخته می‌شود. این هتل، با 100 باب اتاق روی آب و روی خشکی در دو فاز به همراه 300 تخت، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کیش است. لابی هتل ترنج، با ظرفیت 30 نفر و امکاناتی همچون اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و تهویه مطبوع، آماده پذیرایی از مسافران عزیز است.

این هتل از نظر میهمانان، نمره عالی 4.6 از 5 را کسب کرده است. از جمله امکانات برتر هتل ترنج، می‌توان به سالن بدنسازی و ترانسفر استقبال رایگان اشاره کرد. با اقامت در این هتل لوکس روی دریا، شانس این را خواهید داشت که غذای خود را در بهترین رستوران‌های کیش میل کنید. رستوران‌های بوفه کباب، گلف هتل و کافی‌شاپ‌های لمکده و ساحلی، با چشم‌اندازی خیره‌کننده رو به دریا، آماده پذیرایی از شما هستند.

یکی از جذابیت‌های هتل ترنج، منوی مفصل صبحانه است و شما می‌توانید برای صرف صبحانه از ساعت 8:30 تا 10:30 به سالن صبحانه‌خوری مخصوص آن بروید. فاصله هتل ترنج تا فرودگاه، فقط 7 کیلومتر است. از جمله جاهای دیدنی در نزدیکی این هتل، می‌توان به کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره اشاره کرد.

  1. هتل مارینا

هتل 5 ستاره مارینا پارک نیز یکی دیگر از بهترین هتل های کیش است که در بلوار مرجان واقع شده است. این هتل با معماری منحصربه‌فرد و زیبا در مجاورت ساحل مرجانی واقع شده و دارای یک محوطه سرسبز و وسیع برای پیاده‌روی و استراحت است.

هتل مارینا، دارای 186 اتاق با 390 تخت بوده و ظرفیت لابی باشکوه آن، بیش از 50 نفر است. با اقامت در این هتل، امکانات رفاهی کاملی در هر اتاق به شما تعلق می‌گیرد که از جمله آن می‌توان به صبحانه  رایگان، IPTV، یخچال، کمد لباس، اینترنت، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس و صندوق امانات اشاره کرد. سایر امکانات هتل مارینا، عبارت است از:

  • استخر، سونا، جکوزی، ماساژ
  • پارکینگ
  • زمین تنیس
  • بازی ویدئویی
  • خدمات باربری
  • فضای سبز
  • سالن ورزشی
  • تاکسی سرویس
  • ترانسفر رفت و برگشت با هزینه
  • دستگاه واکس کفش
  • اتاق تلفن
  • کافی‌شاپ
  • مرکز خرید
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی
  • کرایه اتومبیل بدون راننده
  • سیستم تهویه مطبوع پیشرفته
  • خدمات تهیه بلیت
  • مینی‌بار با هزینه
  1. هتل داریوش

هتل داریوش کیش | تلفن+آدرس+تصاویر | ۱۰% تخفیف رزرو

هتل داریوش، یکی دیگر از بهترین هتل های کیش است که در میدانی به همین نام واقع شده است. این هتل 5 ستاره با 190 اتاق و 500 تخت، جزو لوکس‌ترین هتل‌های کیش به‌شمار می‌رود. معماری هتل داریوش، الهام‌گرفته از معماری دوران باشکوه هخامنشی است و به همین دلیل، زیبایی منحصربه‌فردی دارد. اگر با خودرو شخصی به کیش سفر کرده‌اید، می‌توانید ماشین خود را در پارکینگ با ظرفیت 12 خودرو هتل داریوش پارک کنید.

این هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش، فقط 11 دقیقه با خودرو فاصله دارد؛ از طرفی یکی از مزیت‌های آن، نزدیکی به جاهای دیدنی همچون پارک هنگام، اسکله تفریحی و پارک دلفین‌ها است. با اقامت در هتل داریوش، خیلی راحت و در کمترین زمان می‌توانید به ساحل رفته و از تفریحات هیجان‌انگیز دریایی لذت ببرید. این هتل، نمره عالی 4.7 از 5 را از طرف مسافران خود کسب کرده است.

با اقامت در هتل مجلل داریوش، از امکانات لاکچری همچون سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، استخر و ترانسفر استقبال رایگان بهره‌مند خواهید شد. این هتل، امکانات دیگری همچون تراس عمومی، فضای سبز، سالن ماساژ، زمین تنیس، بیلیارد و اتاق بازی نیز دارد که در دسترس تمام مسافران هتل است. در هرکدام از اتاق‌های هتل داریوش، امکاناتی همچون صبحانه رایگان، مبلمان، حمام و لوازم بهداشتی، کمد لباس، اینترنت و غیره وجود دارد.

  1. هتل شایان

هتل 5 ستاره شایان، یکی از بهترین هتل‌ها در جزیره کیش است که در میدان ساحل و جنب اسکله قدیم قرار دارد. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل 4 طبقه، رو به دریا و محوطه بسیار زیبای هتل است. نزدیکی هتل شایان به دریا، به حدی است که با چنددقیقه پیاده‌روی، خیلی راحت می‌توانید به ساحل بروید و از تماشای امواج دریا لذت ببرید. از جمله جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی این هتل، می‌توان به گذرهنرمندان، مرکز تجاری، بولینگ مریم و بازار پانیذ اشاره کرد.

هتل شایان، همچنین دارای امکاناتی همچون استخر، سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس و ترانسفر استقبال رایگان است. رستوران شمبلیر با ظرفیت 25 نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران سنتی در محوطه هتل و فست فوت هتل شایان در لابی، تنها بخشی از جذابیت‌های این هتل 5 ستاره هستند.

  1. هتل پالاس

رزرو هتل پالاس کیش | اسنپ تریپ

هتل پالاس، جزو پروژه‌های هتلداری بسیار موفق و مدرن در کیش است. این هتل 5 ستاره، از جمله بهترین هتل‌ها در کیش است که در حد فاصل میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد. این هتل، دارای 233 باب اتاق و 600 تخت در 15 طبقه است و چشم‌انداز اتاق‌های آن رو به دریا، خیابان و محوطه بی‌نظیر هتل است.

در لابی باشکوه هتل پالاس، امکاناتی همچون اینترنت، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و نیز دستگاه ATM وجود دارد. این هتل دارای یک رستوران مجلل با ظرفیت 300 نفر و یک پارکینگ رایگان است. از جمله دیگر امکانات هتل پالاس، می‌توان به سالن ماساژ، استخر، سالن ورزشی، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع و خدمات برای معلولین اشاره کرد. هتل پالاس، از نظر کیفیت غذا، کیفیت ارائه خدمات، برخورد پرسنل و تمیزی اتاق‌ها نمره بسیار خوب 4 از 5 را کسب کرده است.

کلام آخر

در پایان خوب است بدانید که بهترین هتل های 5 ستاره کیش، باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، معمولاً قیمت متفاوتی دارند؛ برای مثال، رزرو هتل مارینا از شبی 3670000 تومان شروع می‌شود در صورتی که قیمت رزرو هتل ترنج، از شبی 4000000 تومان (خرداد 1402) شروع می‌شود. با این حال، این نکته مهم است که در انتخاب بهترین هتل های کیش باید فاصله آنها تا جاهای دیدنی و نیز نوع خدماتی که ارائه می‌دهند را مورد بررسی قرار دهیم تا در سفر خود به کیش با مشکلی مواجه نشویم.