بهترین کلاس تیزهوشان در کشور کدام است؟

خیلی از اولیا و دانش آموزان دنبال بهترین کلاس برای قبولی در مدارس تیزهوشان هستند در این مقاله همراه ما باشید تا به طور کامل به شما معرفی کنیم.

تحصیل در مدارس تیزهوشان آرزوی بسیاری از دانش ­آموزان است. این آرزو دست نیافتنی نیست و شما می­توانید راحت به آن برسید. پس اگر شما هم دوست دارید که در این مدارس درس بخوانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

مزیت­های تحصیل در مدرسه تیزهوشان

تحصیل در چنین مدارسی فوق ­العاده است. به­ همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می­دهند که در کلاس­ های مختلف شرکت کنند تا قبولی ­شان در چنین مدارسی تضمین شود.

افرادی که در مدارس تیزهوشان هستند نسبت به دیگر دانش ­آموزان سطح تحصیلی بالاتری دارند و برای آنها برنامه آموزشی ویژه­ ای ترتیب داده خواهد شد که سطح تحصیلی دانش ­آموزان افزایش پیدا کند.

امکانات این مدارس باعث شده است تا دانش ­آموزان برای کنکور آمادگی بیشتری داشته باشند.

 

مدارس تیزهوشان دارای چه امکاناتی هستند؟

امکانات فوق ­العاده مدارس تیزهوشان باعث می­شود که بسیاری از والدین از کلاس تیزهوشان برای فرزند خود استفاده کنند.

در این مدارس کلاس ­های درسی با سطح پیشرفته­ ای برگزار می­شود. به­ همین دلیل دانش­ آموزان دید عمیق تری نسبت به مسائل دارند.

مدارس تیزهوشان از امکانات خوبی مانند کتابخانه­ های مجهز و علمی و آزمایشگاه­ های به­ روز برخوردار هستند. چنین امکاناتی برای هر دانش ­آموزی جذاب است.

در این مدارس مشاوران ویژه حضور دارند تا دانش ­آموزان را در مسیر تحصیل خود یاری دهند.

بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان کدام است؟

کلاس­های زیادی در زمینه ی تیزهوشان وجود دارد. معیار برای این تحقیق، نتایج سال های گذشته، سطح علمی کلاس­ها و رضایت دانش ­آموزان و والدین آنها بوده است. با تحقیق ­هایی که در این زمینه انجام شده نتایجش نشان می دهد که بهترین استاد حال حاضر تیزهوشان در ایران، استاد رضا کاشانیان است.

مجموعه استاد رضا کاشانیان تحت عنوان تیزهوشانو یکی از تخصصی­ ترین مراکز کشور برای دانش ­آموزانی است که برای آینده خود ارزش قائل ­اند و می­خواهند در بهترین مدارس ایران درس بخوانند.

رضا کاشانیان متخصص هوش و استعداد تحلیلی، برای اولین بار در کشور با تدریس منحصر به فرد خودش در 3 سال اخیر بیش از 1000 قبولی در مدارس تیزهوشان کشور داشته و بالاترین درصد قبولی تیزهوشان را در کشور نیز دارد.

 

چگونه در کلاس­های استاد کاشانیان نام­ نویسی کنیم؟

برای نام ­نویسی در کلاس­های آنلاین تیزهوشانو باید در بازه زمانی مشخص­شده به وبسایت تیزهوشانو مراجعه کنید. کلاس­های استاد کاشانیان به ­دلیل استقبال زیادی دانش ­آموزان در همان ساعت­های اولیه ظرفیت ­شان تکمیل می­شود.

برای همین لازم است که از شبکه ­های اجتماعی مجموعه، زمان ثبت نام را بدانید و در موقع مقرر وارد وبسایت شوید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

جمع­بندی

آزمون ورودی تیزهوشان برای شما دست­ کمی از کنکور ندارد. همانطور که دانش ­آموزان سال آخری به کلاس کنکور برای آمادگی بیشتر نیاز دارند شما نیز برای آمادگی در آزمون ورودی تیزهوشان به کلاس و برنامه ی مناسب احتیاج پیدا خواهید کرد.

کلاس های آنلاین تیزهوشانو با تدریس رضاکاشانیان و پشتیبانی منظم و حرفه ای، بهترین انتخابی است که والدین برای فرزندان خود می توانند داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه مراجعه بفرمایید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.