خرید برنج به صورت آنلاین و انواع برنج

خرید برنج

یکی از مهم‌ ترین بخش‌های سبد غذایی هر خانواده ایرانی برنج است. این محصول به گونه ‌ای در میان ایرانیان محبوب است که معمولاً حداقل در یک وعده غذایی روزانه از برنج استفاده می‌کنند. افراد به روش‌های متفاوتی، برنج‌های گوناگون را خریداری می‌کنند. یکی از راه‌هایی که جدیداً مورد توجه افراد قرار گرفته، خرید برنج اینترنتی از پلتفرم‌های معتبری مانند اسنپ مارکت است. در این مطلب قصد داریم در خصوص انواع برنج موجود در بازار، برندهای مهم بسته بندی و خرید آنلاین برنج نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

انواع برنج مصرفی

قیمت برنج

همان‌طور که گفتیم برنج یکی از مهم ‌ترین اجزای سبد غذایی ایرانیان است. افراد با توجه به برخی  نکات از برنج‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. از مهم ‌ترین برنج‌هایی که در بازار ایران وجود دارد و خرید و فروش می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برنج طارم

برنج طارم را باید یکی از مرغوب ترین و بهترین برنج‌های ایرانی دانست که طرفداران بسیاری دارد. عطر و بوی فوق العاده این برنج را باید مهم‌ ترین دلیل این محبوبیت در نظر گرفت. باید بدانید که برنج طارم بر خلاف بسیاری از برنج‌های دیگر رنگش به صورت کامل سفید نیست و می‌توان آن را نباتی یا کرم روشن دانست.

برنج هاشمی

برنج هاشمی یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین برنج‌های ایرانی است. این برنج به خوش پختی، قد کشیدن مناسب، طعم و عطر بسیار خوب معروف است. به همین دلیل بسیاری افراد از این برنج برای سرو در مهمانی‌ها استفاده می‌کنند.

برنج دودی

برنج دودی یکی از کم مصرف ترین انواع برنج است. از این برنج در گذشته برای نگهداری بهتر مواد غذایی استفاده می‌شد. اما اکنون برای تجربه ‌ای متفاوت در خصوص برنج، افراد آن را دم و با خورشت‌های متفاوت میل می‌کنند.

برنج پاکستانی

برنج پاکستانی یکی دیگر از برنج‌های خارجی است. این برنج معمولاً با قیمت تنظیم بازار و دولتی به فروش می‌رسد و قیمت بالایی ندارد.

برنج سبوس دار

برنج سبوس دار یکی دیگر از برنج‌هایی است که به دلیل ارزش غذایی بالا، طرفداران خود را دارد. این برنج با توجه به وجود سبوس در آن باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش، تقویت مو، کاهش وزن و به طور کلی افزایش سلامتی بدن می‌شود.

برندهای عرضه کننده برنج بسته‌ بندی

این روزها برندهای بسیاری به بسته بندی انواع برنج‌ها با درجه کیفیت متفاوت و وزن‌های مختلف اقدام می‌کنند. در ادامه چند شرکت مطرح را با هم مرور می‌کنیم.

برنج گلستان

گلستان یکی از برندهای قدیمی ایران است که محصولات متفاوتی را تولید و بسته بندی می‌کند. یکی از این محصولات برنج است. برنج‌های بسته بندی شده توسط شرکت گلستان را می‌توانید در مدل‌های متفاوت و وزن‌های مختلف خریداری کنید. تنوع وزن و نوع برنج‌ها در کنار کیفیت بالا باعث شده تا بتوان از گلستان به عنوان یکی از باکیفیت ترین برنج‌های موجود در بازار نام برد. افراد بسیاری با توجه به قیمت برنج گلستان و کیفیت بالایی که محصولات این برند دارند، به خرید آن‌ها اقدام می‌کنند. همچنین باید بدانید که خرید برنج گلستان را می‌توان از بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی به سادگی انجام داد.

تبرک

تبرک یکی دیگر از برندهای تولید و بسته بندی مواد غذایی است. این برند نیز اقدام به عرضه برنج بسته‌ بندی در وزن‌ها و انواع مختلف کرده است.

لوکس

برند لوکس یکی دیگر از برندهایی است که برنج‌های متفاوت را در بسته بندی با وزن‌های مختلف تولید می‌کند.
بهروز

یکی دیگر از انواع برندهایی که اقدام به بسته بندی برنج در وزن‌های مختلف می‌کند، بهروز است.

خرید برنج آنلاین

قیمت برنج گلستان

این روزها و در زندگی پر مشغله شهری، شاید خرید کردن دیگر مانند گذشته ساده نباشد. ماندن در ترافیک، شلوغی مرکزهای خرید، قیمت‌های متفاوت و بسیاری موارد دیگر مانند همه گیری ویروس کرونا باعث شده تا افراد به استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی برای خرید برنج روی آورند. این کار باعث می‌شود تا در وقت و هزینه آن‌ها صرفه جویی شود. یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید آنلاین، اسنپ مارکت است. شما در اسنپ مارکت می‌توانید علاوه بر خرید برنج، بسیاری از مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری کنید. باید بدانید که قیمت برنج و سایر محصولات در این پلتفرم مشخص است و با توجه به این که تخفیف‌های متعددی روی محصولات متفاوت مانند قیمت برنج قرار می‌دهد، افراد می‌توانند در هنگام خرید برنج تا 20 درصد تخفیف دریافت کنند.

چرا خریدهای خود را از اسنپ مارکت انجام دهیم؟

همانطور که گفتیم خرید برنج از اسنپ مارکت می‌تواند تا 20 درصد تخفیف به همراه داشته باشد. همین امر سبب شده تا بسیاری افراد اقدام به خرید برنج و سایر محصولات مورد نیاز خود از این پلتفرم کنند. یکی دیگر از مواردی که باعث کاهش هزینه خرید برنج و سایر محصولات می‌شود، استفاده از امتیازات اسنپ کلاب است. شما هر زمان که از محصولات یا خدمات مجموعه بزرگ اسنپ استفاده می‌کنید، امتیازی دریافت می‌کنید. این امتیاز به باشگاه مشتریان این مجموعه که اسنپ کلاب نام دارد، منتقل می‌شود و در آنجا می‌توانید این امتیازها را به تخفیف برای خریدهای متفاوت خود مانند خرید برنج تبدیل کنید. با این کار می‌توانید قیمت برنج خریداری شده توسط خود را باز هم کاهش دهید تا خرید بسیار مناسب‌ تری داشته باشید.

خرید برنج گلستان، کشتی نشان، بهروز، لوکس، احمد و بسیاری برندهای دیگر را می‌توانید در اسنپ مارکت به راحتی انجام دهید و خرید‌های خود را در اسرع وقت جلو در منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید قیمت برنج گلستان یا سایر برنج‌های موجود در این پلتفرم را با سایر فروشگاه‌های مشابه مقایسه کنید و خودتان متوجه شوید که تا چه اندازه می‌توانید خرید به صرفه تری انجام دهید. برای این که بتوانید از خدمات اسنپ مارکت استفاده کنید تنها لازم است که این برنامه را دانلود کنید و سپس در آن حساب کاربری بسازید. پس از آن اقلام مورد نیاز خود را سفارش دهید و آن‌ها را در اسرع وقت جلوی در منزل تحویل بگیرید.

جمع ‌بندی

برنج یکی از پرمصرف ترین محصولات غذایی در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی است. همه افراد از این محصول در وعده‌های متفاوت غذایی خود استفاده می‌کنند. برنج‌های هندی و پاکستانی پر مصرف ‌ترین برنج‌های خارجی موجود در بازار هستند که در کنار برنج‌های ایرانی با کیفیت مانند طارم و هاشمی به فروش می‌رسند. برای خرید برنج می‌توان از روش‌های سنتی و همچنین خرید آنلاین استفاده کرد. یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید محصولات به صورت آنلاین، اسنپ مارکت است. شما می‌توانید قیمت برنج گلستان و سایر برندها را در اسنپ مارکت مشاهده کنید و با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید تا بهترین و ارزان‌ ترین خرید را انجام دهید. باید بدانید که در اسنپ مارکت می‌توان برای خرید برنج گلستان و سایر برندها تا 20 درصد تخفیف گرفت. همچنین با تبدیل امتیازات اسنپ مارکت به تخفیف، خرید ارزان‌ تری را تجربه کنید.

 

این رپورتاژ توسط وبسایت تریبون ارسال شده است و درسی فا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده ندارد.