مرکز تخصصی چاپ متین

راهکارهای مختلف چاپ سازگار با محیط زیست در چاپ متین

گرم شدن کره زمین، جنگل زدایی و استفاده بیش از حد از آب و انرژی ما را نسبت به نحوه انجام کسب و کار آگاه تر کرده است. بسیاری از کسب‌وکارها، از جمله شرکت‌های خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک، جایگزین‌های پایداری مانند بسته‌بندی بدون کاغذ یا بسته‌بندی گیاهی را انتخاب می‌کنند. به گفته متخصصان ، جدا از اصل کاهش ضایعات و ردپای کربن، بسته بندی پایدار باعث نگرانی بیش از نصف مصرف کنندگان آمریکایی است. کاهش استفاده از کاغذ باعث کاهش مشکلات دفن زباله و زباله های اضافی می شود. استفاده کمتر از کاغذ همچنین به معنای صرفه جویی در مقدار کمتر از جنگل هایمان است. از سال 2001 تا 2019، 386 میلیون هکتار از بین رفت یا کاهش 10 درصدی در کل پوشش درختی به وجود آمده است. برای صاحبان مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ ضروری است که ببینند چگونه می توانند زباله های خود را کاهش دهند و از کاغذ برای معاملات یا تولیدات ضروری استفاده کنند.

مرکز تخصصی چاپ متین با فرآیندهای بازیافت مدرن راه هایی برای کاهش اثرات زیست محیطی خود پیدا کرده است. ما راه‌هایی برای ارائه بهترین محصولات ممکن پیدا کرده‌ایم که به سایر کسب‌وکارها نیز کمک می‌کند تا در شیوه‌های پایدارتر و اخلاقی‌تر مشارکت کنند.

ما تمام ضایعات کاغذ خود را بازیافت می کنیم

ما در چاپ متین تمان ضایعات کاغذی از چاپ کارت ویزیت و یا تراکت و یا حتی کاغذ عکس که استفاده نشده  و همچنین ضایعات جوهر را بازیافت می کنیم. بدون استثناء. اگر در فرآیند تولید اشتباه چاپی رخ بدهد و برای مشتری ارسال نشود کل کار بازیافت می‌شود. به ما اعتماد کنید - همه شرکت‌های چاپ زحمت این کار را نمی‌دهند. تعداد کمی از شرکت ها برای استفاده مجدد یا بازیافت صفحات چاپی اشتباه دستگاه های لازم این سیستم را دارند.

ما از جوهرهای بازیافتی استفاده می کنیم

در بسیاری از محصولاتمون ما سعی کردیم از جوهر های گیاهی و تجدید پذیر استفاده بکنیم این جوهرها کاملا گیاهی هستش و برای استفاده افراد و همچنین خوردن بی خطر و بدون ضرر می باشد. برای مثال در لیوان کاغذی ها از این جوهرهای گیاهی استفاده شده است.

ما فقط از روکش ها قابل بازیافت استفاده می کنیم

معمولاً در بعضی از چاپخونه ها از یکسری روکش های غیرقابل بازیافت استفاده می شود تا بافت خاصی به آن ها داده شود. متأسفانه، بیشتر چاپگرها هنوز از روکش های سمی و بسیار مضر استفاده می کنند که تجزیه آن زمان بسیار زیادی طول می کشد. این بدیهی است که عواقب بسیار بدی برای محیط زیست دارد، نه تنها چاپ های با پوشش سنتی فضای دفن زباله را برای مدت زمان طولانی اشغال می کنند، بلکه اغلب مواد شیمیایی مضر را به خاک می ریزند.

راهکارهای مختلف چاپ سازگار با محیط زیست

روش های بسیار زیادی هر شرکتی می تواند رعایت بکند که سازگار با محیط زیست باشد و کمترین آسیب رو به محیط زیست زده بشود برای همین ما در شرکت چاپ متین سعی کردیم تمام روش هایی که کمترین میزان خسارت به طبیعت متحمل بکند به حداقل برسانیم.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

 

این رپورتاژ توسط وبسایت تریبون ارسال شده است و درسی فا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده ندارد.