طرح شگفت انگیز اوج پلاس زودبیست آغاز شد!

طرح اوج پلاس زودبیست، یک طرح شگفت انگیز برای تمام کنکوری‌ها است. "کار را چه کرد آن که تمام کرد"؛ این اصطلاحی است که بارها آن را شنیده‌اید؛ آیا تا به حال به معنی و مفهوم آن توجه کرده‌اید؟ نظام تحصیلی ایران، 12 ساله است، یعنی دانش آموزان باید دوازده سال تحصیلی درس بخوانند تا بتوانند به دانشگاه مورد علاقه خود وارد شوند. تمام دانش و اندوخته‌های این 12 سال در آخرین سال نمایان می‌شود و می‌توان گفت سال سرنوشت‌سازی برای اکثر دانش آموزان است. دانش آموزان نتایج تمام تلاش‌، زود بیدار شدن، مطالعه کردن، تست زدن و شرکت کردن در کلاس را در انتهای سال دوازدهم خواهند دید.

بیشتر دانش آموزان به خاطر فشار و استرس موجود، نمی‌توانند در سال آخر تحصیلی تمرکز و دقت لازم را داشته باشند. بنابراین، از دور رقابت بزرگ یعنی کنکور جا می‌مانند و نمی‌توانند هدفی را که 12 سال برای آن تلاش کرده بودند را با نتیجه خوبی به پایان برسانند. اگر شما هم جز این افراد هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ملزومات رسیدن به نتایج دلخواه| طرح اوج پلاس زودبیست

برای رسیدن به هر هدفی باید ملزومات آن را دانست و طبق آن‌ها پیش رفت. آیا تا به حال اتفاق افتاده است که قصد سفر کرده باشید و بدون هیچ آذوقه و توشه‌ای سفر خود را آغاز کنید؟ موفقیت و رسیدن به اهداف درسی نیز مانند قدم گذاشتن در مسیری دور و دراز است که باید ملزومات راه را به همراه داشته باشید. در ادامه درباره هریک از این موارد توضیحات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهیم.

داشتن برنامه شخصی

هر شخصی با توجه به روحیات و سطح علمی که دارد می‌تواند شیوه درس خواندنش متفاوت از سایر افراد باشد. متاسفانه بسیاری از آموزشگاه‌ها و مراکز مشاوره یک برنامه ثابت و بدون انعطاف چاپ کرده‌اند و به همه دانش آموزان خود می‌دهند. این کار می‌تواند به روحیه دانش آموز آسیب بزند و با مقایسه دائمی خود با دیگران، نتواند به نتیجه مطلوب خود برسد. برنامه‌ای انعطاف پذیر که با توجه به ساعات خالی، روحیات، خلقیات دانش آموز و سطح علمی تنظیم می‌شود، می‌تواند به دانش آموز این اجاره را بدهد که بهترین نتیجه را بگیرد.

همراهی با مشاوران تحصیلی

سال کنکور سال سرنوشت سازی است که داشتن مشاور و راهنما می‌تواند مقداری از میزان استرس و فشار آن را بکاهد. معمولا دانش آموزان به دلیل مواجه شدن با حجم زیادی از منابع درسی که باید بخوانند و مرور کنند، دچار استرس می‌شوند و نمی‌توانند برنامه‌ریزی درستی انجام دهند. در این هنگام، داشتن مشاوری دلسوز و آشنا با مسائل و مشکلات به دانش آموز این فرصت را می‌دهد که بدون دغدغه و با تمرکز بر روی دروس به جلو پیش رود. دانش آموزان با داشتن نقشه راه کلی خود می‌توانند بدانند در کدام نقطه از مسیر موفقیت خود قرار دارند و تلاش خود را برای رسیدن به هدف نهایی بیشتر کنند.

تدریس آنلاین

بسیاری از دانش آموزان مباحث سال‌های قبل را فراموش کرده‌اند یا در بخشی از آن اشکال دارند. برای رفع این مشکلات باید دروس را مجددا مرور کرد، بهترین روش برای مرور مباحث مشکل‌دار شرکت در همایش‌های آنلاین یا تدریس‌های آنلاین است تا هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی شود. برخی از دانش آموزان از اشکالات خود چشم پوشی و رفع آن‌ها را به آینده موکول می‌کنند؛ اما این کار سدی بر راه موفقیت است.

آزمونک

دادن امتحان و آزمون‌های مبحثی به گونه‌ای محک زدن سطح علمی دانش آموزان است و به آن‌ها کمک می‌کند تا متوجه نقاط ضعف خود شوند و بر روی آن‌ها تمرکز کنند. حتی دانش آموزان با دانستن اشکالات درسی خود می‌توانند در تدریس‌ها و همایش‌ها آنلاین آن مباحث شرکت و تایم خود را مدیریت کنند.

امتحانات نهایی

یکی از مشکلاتی که اکثر دانش آموزان با آن مواجه هستند، امتحانات نهایی سال آخر تحصیلی است. دانش آموزان به دلیل تمرکز بر روی کنکور از امتحانات نهایی غافل می‌شوند و این تاثیر منفی بر معدل و روحیه آن‌ها می‌گذارد. علاوه بر این، دروس عمومی از کنکور حذف شده‌اند و برخی از دانش آموزان این دروس را به طور کامل نادیده می‌گیرند که باعث کاهش شدید معدل آن‌ها می‌شود. پس باید برنامه ریزی دانش آموزان سال آخر به گونه‌ای باشد که علاوه بر گرفتن نتیجه مطلوب در کنکور، بتواند به آن‌ها برای گرفتن نمرات عالی در امتحانات نهایی کمک کند.

معرفی طرح اوج پلاس زودبیست

حال که با نقشه راه موفقیت تحصیلی آشنا شدید، احتمالا با خود فکر می‌کنید چگونه می‌توان تمامی این موارد را یکجا داشت؟ برای پاسخ یه این سوال باید طرح اوج پلاس زودبیست را به شما معرفی کنیم، این طرح یک برنامه خارق العاده برای تمامی دانش آموزان سال آخری است. بخشی از برنامه این طرح به طور خلاصه در ادامه ذکر می‌شود:

  • در این طرح از زودبیست، دانش آموزان می‌توانند برنامه درسی و مطالعه خود را از تابستان شروع کنند. با این کار وقت کافی برای یادگیری و مرور دروس خواهند داشت.
  • در طرح اوج پلاس زودبیست هر دانش آموز به طور جداگانه برنامه اختصاصی و مجزایی برای خود دارد که به کمک آن می‌تواند مسیر پرفراز و نشیب کنکور را طی کند.
  • در طرح اوج پلاس زودبیست نقشه راه مسیر از ابتدا تا انتها در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و دانش آموزان می‌توانند برنامه تحصیلی و مطالعاتی خود از تابستان تا روز کنکور را به طور کامل مشاهده کنند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون سردرگمی در مسیر موفقیت قدم بردارند.
  • در طرح اوج پلاس زودبیست محصلان می‌توانند آزمونک‌ بدهند و با مشکلات خود آشنا شوند. همچنین یک امکان ویژه‌ای که موسسه زودبیست برای دانش آموزان خود در نظر گرفته است همایش‌های آنلاینی است که هر دانش آموز با توجه به اشکالات درسی خود می‌تواند در آن‌ها شرکت کند. این همایش‌ها توسط اساتید مجرب موسسه زودبیست تهیه شده‌اند.
  • در طرح اوج پلاس زودبیست دانش آموزان برنامه مطالعاتی برای خواندن دروس امتحان نهایی را نیز در اختیار دارند.
  • همچنین در طرح اوج پلاس زودبیست، مشاوران ساعات و دروس مطالعاتی دانش آموزان را پیگیری می‌کنند تا دچار بی‌برنامگی و افت تحصیلی نشوند.

اگر می‌خواهید درباره زودبیست بیشتر بدانید، می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و در طرح اوج پلاس زودبیست نیز شرکت کنید.

 

این رپورتاژ توسط وبسایت تریبون ارسال شده است و درسی فا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده ندارد.