فروش انواع لباس های رزمی عمده و جزئی

ورزشهای رزمی که به آن هنرهای رزمی نیز می گویند، ترکیبی از هنرهای رزمی سنتی و قدیمی و فنون مبارزه تن به تن است. هنرهای رزمی با سلامت جسمانی، رفاه، رشد ذهنی و معنوی و فضیلت سروکار دارند.

در ورزش رزمی (با سلاح)، (بدون سلاح)، (ترکیبی از این دو) به طرز ماهرانه ای در ضربه زدن به دست و پا استفاده می شود همچنین برگرفته از رشادت ها، ورزش های باستانی و مبارزات رسمی کشورهای مختلف است، در تکریم و کسب فضایل اخلاقی در هر زمینه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لباس نینجا اصل

لباس نینجا خود را از پارس رزم تهیه کنید. نینجاها به دلیل گرایش به بودیسم، یاغی نامیده می‌شدند در آن زمان ، درگیری های شدیدی بین پیروان بودیسم و ​​مذهب ملی ژاپن ، شینتو وجود داشت و این گروه شورشی ، که بعدها به یامابوشی معروف شد ، از هنرهای رزمی و تاکتیک های نظامی با ترس روانی و قدرتهای غیبی استفاده می کرد برای حمایت از خود.

نینجا سربازان انسانی بودند که مانند ارواح پیش رفتند و مانند ارواح ناپدید شدند. آنها از تاریکی و سایه برای مخفی شدن استفاده کردند لباس نینجا هم به این امر کمک میکند. مهارتهای رزمی برتر و آمادگی جسمی و روحی آنها باعث می شد که هیچکس نتواند آنها را متوقف یا با آنها مقابله کند.

بهترین توانایی آنها شامل هوشیاری ، سرعت عمل ، پرش های طولانی ، توانایی زنده ماندن از گزش ، شکستگی جراحت یا مسمومیت ، بیدار ماندن و تحمل تشنگی و گرسنگی برای روزها و شبها است.

تکنیک فریب در نبرد هدف گیری دقیق انعطاف پذیری و قدرت بدنی بالا ، تعادل در بلندی و تکنیک های پرش و سقوط آنها را به موجوداتی افسانه ای تبدیل کرد. آنها آموزش دیده اند تا مأموریت خود را انجام دهند و به نوعی به سلامت بازگردند.

آنها علاوه بر اینکه یک جنگجوی شجاع بودند ، شکارچی کاملی نیز بود که هنرهای رزمی را در علوم پزشکی ، شیمی و روانشناسی ترکیب کرد. آنها نقاط حساس بدن را می شناختند و می توانستند در سکوت کامل و در یک چشم بر هم زدن همه را مات و مبهوت کنند بیهوش کنند یا از پای در آورند.

گروه دیگری که از نظر لباس و آموزش شبیه نینجاها و سامورایی ها هستند راهب شینتو هستند. امروزه با باز شدن درهای معبد شائولین در چین راهبان نارنجی پوش در حال تمرین کونگ فو هستند. نحوه لباس پوشیدن و تمرین آنها را می توان نزدیک به راهبان شینتو نینجا ژاپن دانست.

لباس‌تکواندو حرفه ای

به مجموعه پیراهن ها شلوارها و کمربندهای تکواندو لباس یا توبوک تکواندو می گویند. هانبوک یک لباس باستانی کره ای است که برای اولین بار به عنوان لباس تکواندو استفاده شد. با گذشت زمان این لباس یک سری تغییرات را تجربه کرد و به همان چیزی که امروز است تبدیل شد.

بسیاری از آموزه های شرقی اساس تکواندو را تشکیل می دهند. نظریه یین یانگ معتقد است که جهان از سه جزء اصلی تشکیل شده است که هر کدام را می توان با لباس تکواندو مشاهده کرد.

در این نظریه شلوار تکواندو روی زمین ، کمربند تکواندو روی یک فرد همان انسان و بالای پیراهن نقش آسمان ​​را ایفا می کند.

 در واقع ، شکل دایره یا نوار نشان دهنده زندگی بی نهایت انسان بین زمین و آسمان است. دلیل رنگ سفید لباس تکواندو این است که روح ورزشکار خالص است و نمادی از صلح و آرامش است.

تجهیزات مورد نیاز تکواندو کفش کوله پشتی نقاب و لثه کاپ یا همان نانشیم روپایی دستکش ساق بند  ساعد بند لباس تکواندو.

اگر می خواهید با لباس بجنگید پیراهن و شلوار یک دست سفید است و مدل پیراهن مسابقه معمولاً در جلو بسته می شود. مواد مسابقه یا لباس باید به اندازه کافی قوی باشد تا فشار حرکات رزمی مخصوصا لگد آن را پاره نکند.

پومسه این نوع لباس بیشتر برای مسابقات آموزشی و باشگاه های ورزشی استفاده می شود. رنگ پیراهن های آنها شبیه مدل های مسابقه سفید است و فقط رنگ شلوار آنها متفاوت است. شلوار پومسه معمولاً قرمز یا آبی است و برخلاف مدل رزمی پیراهن ، جلو بسته نیست اما جلو باز است. مهم نیست جنس این لباس خوب باشد یا ضعیف زیرا فقط جنبه آموزشی دارد.

لباس های تکواندو برای کودکان: بچه ها معمولاً هر روز بزرگ می شوند ، بنابراین نیازی به لباس های حرفه ای تکواندو ندارند.

 این بدان معناست که اگر لباس های حرفه ای برای آنها می خرید ، پس از مدتی اندازه لباس ها برای آنها کوچکتر می شود و دیگر مناسب شما نخواهد بود. اجازه دهید کودک شما لباس های اصلی بپوشد و بعد از اینکه کمربند رزمی آبی و قرمز را به دست آورد وارد سطح حرفه ای در این زمینه شود و برای کوک خود یک دسته لباس حرفه ای بخرید.

با پوشیدن این لباس سبک و انضباط هنرهای رزمی را کشف کرده و در محیط هنری احساس غرور ایجاد خواهید کرد. بسته به رنگ کمربند و نوع لباس ، می توانید به سطح یک فرد در ورزش برسید. در بیشتر هنرهای رزمی رنگ کمربند سطح دانش آموز را نشان می دهد.

رنگ کمربند که نشان دهنده سطح آموزشی هنر جو است هنرمند محیط زیست تلاش می کند تا رنگ کمربند خود را به سطح بالاتری برساند.

آنها بسیار نرم و راحت هستند و آزادی آنها بیشترین کنترل را بر بازیکنان خود می دهد.

لباس کاراته علا

این راهنمای افرادی است که هرگز لباس کاراته نخریده اند یا می خواهند برای بچه های خود لباس کاراته بخرند. این مهم است که بدانید بسته به حرفه ای بودن یا نبودن شما چه سبک و نوعی لباس را می خواهید و در انتخاب لباس تفاوت هایی وجود دارد.شلوار  پیراهن  کمربند در بسته لباس می باشد.

نوع پارچه مورد استفاده در لباس کاراته را انتخاب کنید: به طور کلی پارچه های کاراته از سه نوع پارچه تشکیل شده است ، دیگری 100٪ پنبه و دیگری مخلوطی از پنبه و پلی استر است ، در نوع دوم 55٪ پنبه و 45٪ پلی استر استفاده می شود. و مخلوطی از یک سوم پنبه و ویسکوز.

100٪ پنبه: این روپوش کاراته به طور طبیعی از کیفیت بالایی برخوردار است. اما اگر به طور نامناسب شسته و خشک شود ، مراقبت از آن بسیار دشوار است. باید با آب سرد شستشو شود. به طور کلی ، از آن به عنوان لباس تمرین روزانه استفاده نکنید و استفاده از آن برای مسابقات و کومیته ها توصیه می شود. اگر مربی هستید می توانید از این لباس ها نیز استفاده کنید.

پارچه های پنبه ای/پلی استر: این پارچه ها ارزان هستند و وزن کمتری دارند این لباس ها برای روزهای بعد از ابتدایی و آموزشی و بچه های شما مناسب هستند  بسیار راحت شسته و خشک میشوند و مراقبت از آنها آسان است.

 پارچه های پنبه ای/ویسکوز: این پارچه ها ، مانند پارچه های دیگر ، ارزان هستند و هم برای مبتدیان و هم برای مبتدیان تازه ثبت نام شده در باشگاه کاراته استفاده می شوند. اساساً 50 تا 60 درصد پنبه و 40 تا 50 درصد ویسکوز در پارچه این لباس استفاده می شود برای افرادی که نمیخواهند زیاد هزینه کنند و شک دارند که این رشته را میخواهند ادامه بدهند یا خیر .پارس رزم کرج میانجاده 02634510497.

 

این رپورتاژ توسط وبسایت تریبون ارسال شده است و درسی فا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده ندارد.