نرم افزار حسابداری

معرفی نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، نرم افزار حسابداری استار پارمیس یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر ERP است که شامل بیش از دوازده زیر سیستم نرم افزاری طراحی و تولید شده است.

یکی از مزایای نرم افزار انبار پارمیس تعریف منحصر به فرد کالا است. یک محصول معمولی به دو صورت تعریف می شود که به صورت ساده و انعطاف پذیر می توان کالا ها را تعریف کرد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

یکی از مزیای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار امکان مدیریت جمعی و گروهی فیش و حکم های حقوقی است. استفاده از این قابلیت به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن تعداد زیادی از وظایف مربوط به حقوق کارکنان بخش ها و کارگاه های مختلف را مدیریت کنید.

از نگاه دیگر محاسبه دقیق و جزئی حقوق و دستمزد با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس باعث افزایش اعتماد ها بین تیم های مدیریتی و کارکنان و کارگران کسب و کار ها می شود. این نگرش مثبت بدون شک تاثیر مستقیمی بر بهره وری افراد شاغل در کسب و کار شما خواهد داشت.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به عنوان اصلی ترین زیرسیستم یکپارچه پارمیس استار راه حل های مدیریتی و مالی پارمیس استار، نقش کلیدی و موثری را در مدیریت و نظارت بر هزینه تولید و تعیین قیمت های کالا ایفا می کند. به عنوان یکی از هزینه های سربار در فرآیند تولید، محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان با نرم افزار حقوق و دستمزد بسیار مهم است.

ارتباط جامع این زیرسیستم با نرم افزار انبار، تولید، تجارت خارجی و تاسیسات به شرکت های تولیدی، تجاری و خدماتی اجازه می دهد تا تمامی اجزای خود را به صورت جامع مدیریت کنند. امکان پرداخت سفارش و پشتیبانی از انواع پرداخت (پرداخت در بازه های زمانی مختلف) از دیگر امکانات کاربردی این نرم افزار است.

  • پرداخت سفارشات بانکی، تهیه گزارش
  • گزارش مزایا، کسورات
  • تهیه گزارش بیمه در قالب فایل های DBF و TXT
  • تهیه گزارش اموال
  • گزارش اقساط وام ماهانه
  • گزارش بررسی رسیدها
  • گزارش پرداخت ها
  • قرارداد کار: انواع موضوعات حقوقی، قراردادهای حقوقی مدیریت فردی و گروهی، امکان تعریف انواع قراردادها (ساعتی، روزانه، قراردادی، حق الزحمه و غیره) با مدیریت قرارداد.
  • مدیریت کارگاه: امکان تعریف نامحدود انواع کارگاه، تعریف کارفرمایان، نمودارهای سازمانی و مکان های خدماتی در قالب ساختار درختی، امکان صدور اسناد حقوق و دستمزد بر اساس مراکز هزینه، کارگاه ها و غیره.
  • گزارشات: امکان تهیه و صدور انواع گزارشات مربوط به حقوق و دستمزد، گزارش اقساط، گزارش و پرونده دارایی، بیمه و فایل پرداخت حقوق بانکی.
  • حقوق و دستمزد: سیستم بی نهایت حقوقی، عملکردی و فیش حقوقی، امکان تعریف اقلام فیش حقوقی، امکان نوشتن چندین فرمول برای هر فیش حقوقی، امکان دادن فیش حقوقی به تمامی کارکنان با چند کلیک.

نرم افزار انبار

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

امکان تعریف کالا ها به دو صورت در نرم افزار انبار پارمیس منجر به افزایش سرعت و دقت عمل شما در هنگام تعریف محصول می شود. با استفاده از این گزینه احتمال تعریف کالای تقلبی یا اشتباه در تعریف محصول نزدیک به صفر است. با استفاده از نرم افزار اتوماسیون انبار می توانید از امکانات نرم افزار انبار کاملا اتوماتیک بهره مند شوید.

  • صدور انواع رسید و حواله: از ویژگی های بسیار مهم نرم افزار انبار پارمیس امکان صدور انواع رسید و حواله با سرعت بالا می باشد، این امکان نه تنها برای ویندوز بلکه در نرم افزار انبارداری پارمیس فراهم شده است. نسخه، با استفاده از نرم افزار انبارداری اندروید با استفاده از تمامی دستگاه های اندرویدی مانند دستگاه های بارکد خوان اندروید و گوشی ها و تبلت ها می توانید انواع رسید و مرسوله را صادر کنید.
  • مدیریت انبار: یکی از مهمترین امکاناتی که مدیران از نرم افزار انبار داری خود انتظار دارند، امکان ثبت مدیریت انبار در دوره های مختلف است که از طریق نرم افزار انبار پارمیس امکان پذیر است و می توانید تعداد را از طریق اکسل ثبت کنید.
  • گزارش ها: گزارش ها یکی از مهم ترین ابزارهای ارائه داده ها و اطلاعات کافی برای تصمیم گیری ها هستند. پارمیس با گزارشات دقیق و کاربردی این امکان را برای تمامی مدیران فراهم می کند تا از موجودی انبار خود در هر زمان و مکان مطلع شوند.

برنامه حسابداری

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

یکی از اهداف اساسی نرم افزار حسابداری پارمیس ارائه گزارشات جامع و دقیق در کنار سرعت بالای نرم افزار در ثبت اسناد و جلوگیری از خطاهای انسانی می باشد. نتیجه نهایی این فرآیند ها افزایش سرعت عمل و در آخر توسعه هوشمندانه و آگاهانه و ساختاریافته کسب و کار شما است. نرم افزار حسابداری پارمیس استار شامل مجموعه ای کامل با نیازهای منحصر به فرد و به روز برای شرکت های بزرگ و متوسط که شامل نیازهای پورتال مالی و مدیریتی کسب و کار شما که با بیش از بیست زیرسیستم مختلف است.

در نرم افزار حسابداری پارمیس پرو، علاوه بر زیرسیستم های اصلی مورد نیاز هر کسب و کاری (حسابداری، انبار و کالا، خزانه داری و بازرگانی)، به چندین زیرسیستم کارآمد برای مدیریت کسب و کار خود دسترسی دارید. زیرسیستم های مرتبط با تولید مانند تولید و امنیت، تولید با فرمول تولید و قیمت تمام شده کالا و دستمزد، زیر سیستم با افراد، صندوق فروش و جشنواره ها و تخفیف ها و غیره دستیاران شما در تولید هستند. و شما محصولات را می فروشید. .

در تولید نرم افزار حسابداری پارمیس پرو با تمام قوا سعی شده از رابط های کاربری ساده و آسان استفاده شود، اما رعایت اصول های حسابداری و امکانات و مزایا گسترده و جامع پارمیس پرو، این نرم افزار حسابداری را به ابزاری عالی برای حسابداران تبدیل کرده است.

نرم افزار حسابداری پارمیس پرو شامل چهار بخش اصلی حسابداری، خزانه داری، انبار و کالا و بازرگانی با امکاناتی نظیر گزارشات مالی و مدیریتی پیشرفته و متنوع، گزارش TTMS، مدیریت نقدی خودکار وچک ، توزیع و پخش خودکار سند های حسابداری، نظارت و کنترل کالا و انبار می باشد. با امکانات فراوان به حسابرسان رده های مختلف واحدهای تولیدی، فروشگاهی، شرکتی و خدماتی کمک می کند تا در کمترین زمان و با بیشترین دقت امور حسابداری خود را مدیریت کرده و گزارش های درخواستی مدیریت از متنوع ترین ها را تهیه کنند.

جمع بندی

ما در این مقاله از پارمیس به معرفی و مزایای نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.