معروف‌ترین غذاها و رستوران‌های دریایی کیش

 

غذاهای هر منطقه بخش مهمی از سبک زندگی مردم آنجا را به نمایش می‌گذارد. با خرید تور کیش فرصتی برای آشنایی با فرهنگ مردم بومی آن منطقه و تجربه غذاهای دریایی لذیذ پیدا می‌کنید. در این سفر می‌توانید در بهترین رستوران‌های دریایی این جزیره طیفی از غذاهای خوش‌طعم و جدید را امتحان کنید. همراه ما باشید تا در خصوص بهترین رستوران‌های دریایی کیش اطلاعات کاملی کسب کنید و در هنگام سفر به این جزیره، با مراجعه به این رستوران‌ها، سفر هیجان‌انگیزتری را تجربه کنید.

 

معرفی 4 تا از بهترین رستوران‌های دریایی کیش

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های ایران بوده که در استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره از جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و مراکز خرید بسیار متنوعی برخوردار بوده و رستوران‌های فوق‌العاده‌ای را هم در خود جای داده است. در ادامه قصد داریم 4 تا از بهترین رستوران‌های دریایی کیش را به شما معرفی می‌کنیم تا در هنگام بازدید از جاهای دیدنی کیش دیگر نگران یافتن یک رستوران خوب برای صرف غذای دریایی نباشید.

 

رستوران میرمهنا

میرمهنا یکی از رستوران‌های معروف کیش است که غذاهای دریایی فوق‌العاده‌ای را برای مشتریان خود سرو می‌کند. این رستوران لوکس در شهرک میرمهنا قرار دارد و دارای فضای بسیار بزرگ و مدرنی است. رستوران مجلل میرمهنا در حاشیه دریا قرار گرفته و نمای آبی خلیج فارس لذت خوردن غذا را دو چندان می‌کند. نزدیکی رستوران میرمهنا به ساحل این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند پس از صرف غذا در کنار دریا قدم بزنند.

میرمهنا همیشه مملو از میهمانان داخلی و توریست‌های خارجی است و غذاهای آن بسیار باکیفیت هستند و طعم فوق‌العاده‌ای دارند. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع بوده، به شکلی که انواع غذاهای دریایی و کبابی را می‌توانید در آن مشاهده کنید. جالب است بدانید که غذاهای دریایی این رستوران از صید روزانه دریا تهیه می‌شوند. یکی از ویژگی‌های جذاب میرمهنا اجرای موسیقی زنده در هنگام صرف غذا است که توانسته محبوبیت آن را صد چندان کند.

رستوران میرمهنا مجهز به یک پارکینگ اختصاصی است و افراد می‌توانند با خیالی آسوده غذای خود را در این رستوران میل کنند. اگر با بلیط کیش سفرمارکت آماده سفر هستید و می خواهید در تعطیلات یا فصل بهار طعم غذاهای لذیذ رستوران میرمهنا را بچشید، توصیه می‌شود از قبل میز رزرو کنید. بهتر است بدانید این رستوران دارای حق ورودی بوده و قیمت غذاهای آن نسبتاً گران است؛ اما پیشنهاد می‌شود حداقل یک بار غذاهای دریایی آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران میرمهنا: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

 

 

رستوران هواری

رستوران هواری اولین رستوران غذای دریایی کیش است که توسط افراد بومی آن منطقه اداره می‌شود و در میدان گلستان شهرک صدف قرار دارد. این رستوران دارای میزهای چوبی و صندلی‌های مبلی راحت است که احساس آرامش را در حال غذا خوردن به فرد منتقل می‌کند.

نام این رستوران دریایی از غذایی با همین نام برداشته شده؛ هواری یک غذای لذیذ جنوبی است که از ترکیب میگو یا ماهی با برنج به همراه مقدار زیادی ادویه تهیه می‌شود. در این رستوران انواع غذاهای دریایی سرو می‌شوند، حتی در منوی پیش‌غذا نیز می‌توانید سوپ مخصوص دریایی را مشاهده کنید. منوی این رستوران فقط شامل غذاهای اصیل جنوبی است، بنابراین اگر تمایلی به غذای دریایی ندارید باید به دنبال رستوران دیگری باشید. اغلب غذاهای محلی کیش مانند قلیه میگو، استیک ماهی، دو پیازه میگو، ماهی شکم پر، سمبوسه میگو، ته‌چین هواری ماهی در این رستوران سرو می‌شوند. رستوران هواری یک از بی‌نظیرترین رستوران‌های دریایی کیش محسوب می‌شود. بهتر است هنگام سفر به کیش سری به این مکان بزنید و طعم بی‌نظیر غذاهای جنوبی را بچشید. در منو این رستوران غذاهای مختلف در همه طیف قیمتی موجود هستند. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین غذای موردنظرتان را از رستوران هواری سفارش داده و با پیک درب محل اقامت خود در کیش تحویل بگیرید.

آدرس رستوران هواری: شهرک صدف، میدان گلستان، روبه‌روی مسجد امام حسن مجتبی

 

رستوران توتی فروتی

اگر می‌خواهید در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس یک وعده غذای دریایی دلچسب صرف کنید، رستوران توتی فروتی بهترین گزینه است. این رستوران دریایی یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذا در روزهای خنک سال است، چراکه علاوه بر محیط داخلی دارای فضای سرباز است. منوی غذایی رستوران توتی فروتی بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را در منوی آن می‌توانید مشاهده کنید. پشت بام این رستوران به‌طور کامل از چوب ساخته شده و در دکوراسیون داخلی آن هم چوب به کار رفته است. در طبقه بالای رستوران یا همان پشت بام، کافی شاپ مجموعه قرار دارد که انواع نوشیدنی، دسر و کیک در آن سرو می‌شود. اجرای موسیقی زنده از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران توتی فروتی است و ساعاتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.

قیمت غذاهای این رستوران مناسب بوده و میگو گریل شده محبوب‌ترین غذای آن محسوب می‌شود. توصیه می‌شود بعد از خرید بلیط هواپیمای کیش، صرف یک وعده غذا در رستوران توتی فروتی را در برنامه سفر خود قرار دهید، البته بهتر است قبل از رفتن برای خود میز رزرو کنید. رستوران توتی فروتی در تمام روزهای سال از ساعت 11 صبح الی 11 شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان است.

آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

 

رستوران رویال استار

رویال استار یکی دیگر از رستوران‌های مشهور در جزیره کیش است که می‌توان آن را رمانتیک‌ترین رستوران دریایی کیش به شمار آورد. رویال استار علاوه بر فضایی سرپوشیده، دارای فضایی سرباز است که مشتریان می‌توانند به میل خود برای صرف غذا یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. اگر می‌خواهید خاص‌ترین غذاهای دریایی مانند انواع صدف، لابسترها و میگوهای خوشمزه را امتحان کنید، حتماً این رستوران را در برنامه سفر خود قرار دهید.

جالب است بدانید که این رستوران یکی از پاتوق‌های افراد مشهور و هنرمند در کیش است. در کنار سرو غذاهای لذیذ، می‌توانید از موسیقی زنده این رستوران نیز لذت ببرید. اگر برای صرف ناهار این رستوران را انتخاب کرده‌اید و فرزند کوچک دارید، می‌توانید به شهربازی هایلند کیش که در نزدیکی شهرک صدف قرار دارد، رفته و لحظاتی به یادماندنی را برای فرزندتان رقم بزنید.

از دیگر ویژگی‌های رویال استار می‌توان به داشتن پارکینگ، وای فای رایگان و پرسنل آموزش دیده و مجرب اشاره کرد که بیش از هر چیز بر محبوبیت این رستوران افزوده است. قیمت غذاهای رستوران رویال استار تقریباً گران است، اما مطمئناً مورد پسندتان خواهند بود. ساعت کاری این مجموعه از 11 صبح الی 12 شب است.

آدرس رستوران رویال استار: شهرک صدف، خیابان خراسان، مجتمع خدماتی بساک، طبقه سوم

سخن پایانی

برای داشتن خاطرات خوب و خوشمزه از سفر به کیش باید بهترین رستوران‌های دریایی آن را بشناسید. صرف انواع غذاهای دریایی و محلی در جزیره کیش، سفری لذت‌بخش و به یاد ماندنی را برای شما و عزیزان‌تان به ارمغان خواهد آورد. در این راهنمای سفر به کیش به معرفی 4 تا از بهترین رستوران‌های دریایی پرداختیم، اگر رستوران‌های دریایی دیگری نیز در کیش وجود دارند که برای‌تان لحظاتی فوق‌العاده را رقم زده‌اند با ما در میان بگذارید.