مهاجرت به استرالیا

 

مهاجرت به استرالیا با سلکت ویزا

همان‌طور که در قسمت قبل بیان کردیم، انتخاب سازمان مهاجرتی شناخته شده و معتبر یکی از اموری به حساب می‌رود که برای موفقیت در رسیدن به اقامت استرالیا اهمیت بالایی دارد. سازمان مهاجرتی سلکت ویزا، برای آن که به علاقه‌مندان این کار کمکی کرده باشد سعی داشته تا با گردآوری تیمی مجرب و حرفه‌ای، کلاینت‌های خود را از ابتدا تا رسیدن به موفقیت همراهی نماید.

با توجه به نتایج کسب شده باید به این موضوع اشاره کنیم که مجموعه، در دستیابی به هدف خود موفق بوده است. در ادامه با قرار دادن بخش‌های مختلفی سعی داشتیم تا مسیر مهاجرت به استرالیا با سلکت ویزا را به طور تقریباً کاملی برایتان تشریح کنیم. اگر پس از مطالعه مطالب بعدی باز هم به دنبال جزئیات بیشتری بودید، تنها کافی است از طریق سایت یا صفحات مجازی برند بیان شده با کارشناسان آن ارتباط برقرار کنید.

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا را می‌توان به عنوان هدف افراد بسیاری معرفی کرد که قصد دارند از طریق مسیرهای موجود برای رسیدن به زندگی بهتر یا شرایط کاری، تحصیلی و بیزینسی مناسب‌تر از کشور خود خارج شوند. هر ساله تعداد بسیاری از هم‌وطنان ما هم در این راه پا می‌گذارند. آن چه که در روند بیان شده اهمیت بالایی دارد، آغاز آن نیست بلکه موفقیتش است. اگر شما عزیزان هم در گروه مورد بحث قرار می‌گیرید و می‌خواهید اقامت کشور بیان شده را به دست آورید، اولین گامی که باید بردارید، چیزی نیست جز انتخاب موسسه مهاجرتی مناسب.

سلکت ویزا یکی از سازمان‌هایی است که با سابقه فعالیت طولانی در این حیطه، پرونده‌های موفق بسیاری را به ثمر رسانده و می‌توانید نتایج کسب شده توسط وکیل مهاجرتی آن، جناب آقای دامون آرین را در پروفایلشان مشاهده نمایید. از آنجایی که این مطلب پیرامون مهاجرت به استرالیا با سلکت ویزا نگارش شده، می‌توانید با مطالعه آن توضیحاتی جامع را در مورد این کار به دست آورید.

 

مهاجرت به استرالیا با سلکت ویزا 

 

خدمات سلکت ویزا در مسیر مهاجرت به استرالیا

سازمان مورد بحث در راستای فراهم کردن بستری ایده آل به منظور برقراری نظم و رسیدگی به موقع و صحیح به پرونده‌های کلاینت‌های خود، بخش‌های مختلفی را راه اندازی کرده است. در هر یک از این قسمت‌ها، افرادی حرفه‌ای و متخصص در امور مربوطه فعالیت می‌کنند تا مسیر مهاجرت به استرالیا با سلکت ویزا بسیار هموارتر باشد. در ابتدای روند، کارشناسان مجموعه با متقاضیان دریافت مشاوره رایگان در اولین فرصت پس از ثبت اطلاعات تماس برقرار خواهند کرد.

در مکالمه‌ای که صورت می‌پذیرد، تمامی اطلاعات مورد نیاز و تاثیر گذار در تعیین شرایط به منظور انتخاب ویزایی مناسب از شما دریافت خواهد شد. در صورتی که پیش نیازهای مشخص برای مسیرهای کاری یا سرمایه گذاری را داشته باشید، با انجام هماهنگی‌های ضروری زمان مشاوره‌ای برایتان تنظیم می‌شود.

بسته به وضعیت و خواسته هر فرد، زمان بیان شده حضوری یا تلفنی است که در طی آن توضیحاتی کامل در مورد ویزا یا ویزاهای مناسب به متقاضی ارائه می‌شود. پس از عقد قرارداد، ارتباط هر شخص با آفیسر پرونده درون سازمانی‌اش برای جمع آوری مدارک و طی کردن تمامی مراحل برقرار می‌شود و از این قسمت به بعد، وی هر سوالی که داشته باشید به خوبی و در اسرع وقت پاسخ می‌دهد.

پشتیبانی 24 ساعته سلکت ویزا

همان‌طور که می‌دانید، در مسیر مهاجرت نگرانی‌های بسیاری برای افرادی که پا در آن گذاشته‌اند به وجود میاید. معمولاً زمانی که با مجموعه‌های غیر حرفه‌ای همکاری نمایید، نمی‌توانید از روند پیشرفت کارتان مطلع شوید. کادر اجرایی سلکت ویزا که در همه مراحل کارتان همراهتان خواهند بود، در طول روز همواره پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های شما هستند.

در کنار این افراد بخش ارتباط با مشتریان این سازمان در صورت مشغول بودن و یا در دسترس نبودن آفیسرها به شما خدمات رسانی خواهند کرد. آیا برایتان سوال شده که خارج از زمان اداری هم روشی برای برقراری ارتباط وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم بله. زمانی که شما با شماره تلفن مجموعه در بازه بیان شده تماس بگیرید، CRM 24 ساعته ما تمامی اطلاعاتتان را دریافت کرده و به مشاوران و آفیسرها ارجاع می‌دهد.

در پی این اقدام، فرد مورد نظر در اولین فرصت با شما تماس حاصل می‌کند و تمامی ابهاماتتان را برطرف می‌نماید. آیا به دنبال مسیری دیگر برای دریافت پشتیبانی خدمات سلکت ویزاselectvisa.com   هستید؟ در این صورت می‌توانید از طریق کانال‌های مختلفی که این شرکت در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند لینکدین، اینستاگرام و تلگرام دارد وارد عمل شوید و در سریع‌ترین زمان و هر ساعت شبانه روز، نیازهای خود را برطرف کنید.

 

دامون آرین وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا 

 

مهاجرت به استرالیا با سلکت ویزا و وکیل رسمی مهاجرت

داشتن وکیل مهاجرتی در مسیر رسیدن به اقامت استرالیا، نکته‌ای بسیار مهم می‌باشد؛ زیرا با استفاده از خدمات فردی کار آزموده و حرفه‌ای، احتمال بروز خطا بسیار کاهش یافته و با کمترین ریسک، کیس شما پیگیری خواهد شد. جناب اقای دامون آرین، یکی از اعضای سازمان MARA هستند که پست بیان شده را در این مجموعه بر عهده دارند.

تمامی درخواست‌های مورد نیاز توسط ایشان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بدون هیچ مشکلی، تقاضای افراد برای ویزای مدنظرشان در سیستم اداره مهاجرت ثبت شود. وکلای مورد بحث باید اطلاعات خود را از طریق شرکت در جلسات و سمینارهای برگزار شده پیرامون ویزاها و نکات مطرح در رسیدن به آنها به روز نگه دارند تا خدماتی با کیفیت و بدون نقص را در اختیار سایرین قرار دهند.

یکی از نگرانی‌های بسیاری از علاقه‌مندان این روند مواجهه با ریجکتی یا رد شدن پرونده است. اگر به طور شخصی مسیر مورد بحث را طی نمایید و با این مشکل روبرو شوید، بدون شک کار شما برای ثبت اعتراض و انجام پیگیری‌های مورد نیاز بسیار دشوار خواهد بود؛ این در حالی است که وکیل مهاجرت می‌تواند تمامی اقدامات بیان شده و هر آنچه که برای رفع چلنج ضروری است را به راحتی بیشتر انجام دهد.