هتل های استانبول ارزانتر از همیشه با فلای تودی

سفر به استانبول

استانبول پل شرق به غرب است، جایی که آسیا به اروپا می‌رسد! پایتخت امپراتوری بیزانس و عثمانی که با تاریخی غنی امروزه به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. از آثار تاریخی و معماری زیبا تا انواع بازارها و مراکز خرید، جاهای دیدنی استانبول هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

از تنگه بسفروس که شهر را به دو قسمت تقسیم می‌کند تا آب‌های آبی که مردم سوار بر کشتی‌ها، یک خط ساحلی زیبا را با گنبدها، کلیساها و برج های مدرن تماشا می‌کنند. استانبول شهری است که یک بار سفر به آن شما را راضی نخواهد کرد! برای سفر به این شهر قدیمی فقط کافیست بلیط هواپیما بخرید و یکی از هتل های استانبول را رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول

متوسط دمای استانبول در گرم‌ترین حالت 23 درجه و در سردترین دما به 5 درجه می‌رسد. اما بهترین زمان برای سفر به استانبول از نظر آب و هوا، آوریل تا می (فروردین تا خرداد) و سپتامبر تا نوامبر (شهریور تا اوایل آذر) است. در این ماه‌ها روزها بلندتر و آفتابی‌تر هستند، همچنین از گرمای تابستان فاصله می‌گیرید. 

در عین حال، بهترین زمان سفر به استانبول بسته به هدف شما می‌تواند متفاوت باشد. مثلا اگر به دنبال خرید در فستیوال های استانبول و تخفیف خوب هستید، زمستان با توجه به حراج کریسمس (دی ماه) و همچنین پایان هر فصل می‌تواند بهترین گزینه باشد. حراج های استانبول در فصل زمستان از اواسط آذر تا دی ماه طول می‌کشد. به طور کلی، زمستان فصل ارزانی برای سفر به استانبول محسوب می‌شود، البته اگر کریسمس را کنار بگذاریم، به راحتی می‌توانید بلیط و هتل های ارزان استانبول را در این فصل پیدا کنید.

 

سفر به استانبول ارزانتر از همیشه

بسته به اینکه چه فصلی را برای سفر به استانبول انتخاب کنید، هزینه‌ها متفاوت خواهد بود. به طور حتم های سیزن استانبول (خرداد تا اوایل شهریور) برای کسانی که قصد سفر ارزان به این شهر را دارند، مناسب نیست. در این فصل قیمت هتل های استانبول گرانتر می‌شود و پیدا کردن بلیط لحظه آخری یا چارتر هم کار آسانی نخواهد بود.

اگر هزینه سفر برایتان حائز اهمیت است در فصل های کم مسافر یا به اصطلاح low season به استانبول سفر کنید. علاوه بر اینکه با توجه به بودجه و سلیقه می‌توانید ارزان ترین هتل ها را پیدا کنید، قیمت بلیط هواپیما استانبول هم به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. در سایت فلای تودی می‌توانید انواع بلیط های چارتری استانبول را با قیمت ارزانتر پیدا کنید که بلیط تهران استانبول محبوب‌ترین آنهاست. اگر هم خوش‌شانس باشید بلیط های لحظه آخری پیدا خواهید کرد، البته برای استفاده از این نوع بلیط، همیشه باید چمدان‌تان آماده باشد تا خیلی زود عازم فرودگاه شوید.

هتل های ارزان استانبول

هتل ارزان استانبول از کدام سایت رزرو کنیم؟

برای اینکه یک سفر ارزان داشته باشیم، همیشه به یک سایت معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل نیاز داریم. سایتی که کار کردن با آن ساده باشد، اطلاعات دسته‌بندی شده و جزئیات کامل ارائه دهد و همچنین قیمت ها در آن قابل اعتماد و قابل مقایسه باشد. به طور مثال اگر به دنبال رزرو هتل استانبول هستیم، بتوانیم قیمت انواع هتل ها را مقایسه کنیم و به راحتی تصمیم بگیریم یا اگر قیمت ها تغییری کرد بلافاصله از آن مطلع شویم. در نهایت، در صورت بروز هر مشکلی در مسیر رزرو بلیط  یا هتل ، پاسخگویی مناسب در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی خارج از زمان اداری دریافت کنیم. چنین منبعی این اطمینان را در ما ایجاد خواهد کرد تا خودمان را در میان انبوه اطلاعات سردرگم نکرده و اول از همه سراغ سایت موردنظرمان برویم.

 

رزرو هتل های استانبول با فلای تودی

رزرو هتل استانبول را به صورت آنلاین در فلای تودی تجربه کنید. امروزه خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت اینترنتی کار را برای همه ما آسان کرده است. فقط چند دقیقه زمان لازم دارید تا هتل موردنظر خود را رزرو کرده و بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید. فرقی نمی‌کند به دنبال هتل در میدان تقسیم باشید یا هتل های ارزان آکسارای استانبول را جست و جو کنید، برای هر بودجه و سلیقه‌ای در سایت فلای تودی گزینه‌ای وجود دارد. اطلاعات هتل های استانبول با جزئیات کامل مانند امکانات، خدمات، قوانین، فاصله از مراکز دیدنی و مهم و از همه مهمتر رضایت مهمانان در سایت آمده است. با مطالعه کامل این بخش، بهترین هتل های استانبول را انتخاب کنید.

راهنمای رزرو هتل در استانبول

سایت رزرو هتل و خرید بلیط ارزان

برای رزرو هتل استانبول پس از ورود به سایت فلای تودی، در بخش هتل خارجی نام مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد اتاق و همچنین تعداد افراد را وارد کنید. تمام این مراحل تنها چند ثانیه طول می‌کشد و حالا باید روی گزینه جست و جوی هتل کلیک کنید. زیاد معطل نمی‌شوید و فهرستی از ارزان ترین هتل های استانبول در صفحه نمایش داده خواهد شد. قیمت هتل های استانبول در سایت به ترتیب از نزولی به صعودی دسته‌بندی شده است، بنابراین اولین قیمت‌هایی که مشاهده می‌کنید، هتل های ارزان استانبول هستند. این یک مزیت برای کاربری است که قصد سفر ارزان به این شهر زیبای آسیایی – اروپایی را دارد.

اما گزینه های دیگری نیز برای آسانتر شدن جست و جو در این سایت وجود دارد. در فیلترهای سمت راست صفحه می‌توانید از میان انواع هتل های بدون ستاره تا 5 ستاره استانبول، امکانات، نوع غذا و... انتخاب خود را با توجه به سطح انتظارات‌تان محدود و در نتیجه آسان کنید. حتی برای رزرو ارزانتر هتل در استانبول می‌توانید از تخفیف ویژه در سایت فلای تودی بهره‌مند شوید. کافی است در سمت راست صفحه، فیلتر تخفیف ویژه را فعال کنید تا تمام هتل های تخفیف دار استانبول نمایش داده شوند. هتل موردنظر خود را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه، بلافاصله واچر را دریافت کنید. تنها چند دقیقه و چند کلیک با رزرو یک هتل ایده‌آل در استانبول فاصله دارید.

بهترین قیمت‌ ها برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در استانبول را از فلای تودی بخواهید. این سایت با پشتیبانی 24 ساعته هر لحظه پاسخگوی مشکلات و مسائل شماست.

این رپورتاژ توسط وبسایت تریبون ارسال شده است و درسی فا مسئولیتی در قبال محتوای منتشر شده ندارد.