همه چیز درباره استاد رضا کلهر

استاد رضا کلهر یک محقق آموزشی، معلم و مشاور تحصیلی می باشد و یکی از افراد تاثیر گزار در تغییرات کنکور 1402 بوده است

وی متولد دهه هفتاد می باشد و در استان تهران سکونت دارد آقای کلهر متاهل می باشد

اون دارای لیسانس حقوق از دانشگاه تهران می باشد.

گوشه ای از رزومه استاد کلهر

  • رتبه 8 کنکور سراسری
  • فارغ التحصیل رشته ریاضیات از دانشگاه واترلو کانادا
  • مبتکر شیوه های سریع پاسخ دهی درس عربی
  • مدرس صدا و سیما در شبکه های یک، دو و آموزش
  • بالاترین میزان رضایت والدین در کنکور 1401 (آمار ها در مراکز مشاوره دانشگاه های تهران موجود است )
  • مدرس و مولف کمک درسی کتاب های ادبیات فارسی اختصاصی
  • محقق و پژوهشگر رشته های هنرستانی
  • مسئول گروه جهادی سلمان و گروه آموزشی یادگیری نوین

 

 

 

 

آقای کلهر فعالیت های آموزشی خود را با گروه جهادی سلمان از سال 93 در شهر قزوین و با هدف عدالت آموزشی آغاز نمود و پس از گذشت 9 سال اکنون در سال 1402 سرپرست گروه آموزشی یادوین می باشد .

وی در ابتدا فعالیت آموزشی خود را با عنوان معلم عربی و مشاور کنکور در مناطق محروم قزوین ، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان و استان ایلام بصورت جهادی آغاز نمود و سپس با شیوع بیماری کرونا پلتفرم مشاوره و آموزش از راه دور را برای تمام دانش آموزان سراسر ایران با برنامه یادوین فراهم نمود.

موسس گروه آموزشی یادوین

یادوین (یادگیری نوین)یک پلتفرم آموزشی هوشمند برای دانش آموزان و علاقه مندان به حوزه کنکور می باشد این اپلیکیشن ویدیو محور با هدف حل تست ها و آموزش درسنامه کنکور با حل بیش از 30 هزار تست تعبیه شده که شما را از هر گونه کتاب های کنکوری بی نیاز خواهد ساخت.

 

 

آمار و ارقام عجیب از گروه آموزشی یادگیری نوین (یادوین)

این گروه آموزشی با بیش از 500 مشاور آموزشی در دو سال اخیر توانسته به بیش از 100 هزار دانش آموز کمیته امداد امام خمینی (ره)خدمت رسانی داشته باشد ، مشاوره تلفنی و برنامه ریزی درسی نسبت به سطح آموخته های دانش آموزش ، مقدار یادگیری و هوش هر دانش آموز با دیگری متفاوت است برای همین نسبت به هر شخص برنامه ای متخص همان سخص تعبیه شده ، همین ویژگی می تواند نتقطه عطفی در یادگیری نوین کشور باشد.

برگزار کننده ی اردوهای آموزشی برای 12000 دانش آموزان مستعد

در تابستان 1401 و 1402 میزبان بیش از دوازده هزار دانش آموز از سرتاسر کشور در مشهد مقدس بودیم، یک اردوی آموزشی- زیارتی که درس های مهم کنکور، گفتگو با رتبه برتر های سال های گذشته و دعوت از پیشکسوتان و بزرگان ایران از برنامه های این اردو آموزشی می باشد.

 

 

در پایان می رسیم به گوشه از صحبت های این استاد گرانقدر برای دانش آموزان کنکوری

باور داشته باشید که شجاع کسی است که هرگاه به هدفش فکر کرد لبخند بزند. کسی که عزم راسخ داشته باشد, می تواند جهان را مطابق میل خودش تغییر دهد, تنها امری که موفقیت مار محدود می کند, تفکری است که به ما می گوید  تو نمی توانی موفق شوی!

 

زندگی دائماً استقامت مارا مورد آزمایش قرار می دهد و بزرگ ترین پاداش های زندگی متعلق به کسانی است که هرگز دست از تلاش بر نمی دارند.

به عنوان یک معلم معقتد هستم که باید یادتان باشدیادگیری مداوم و مستمر، حداقل شرط لازم برای موفقیت در زمینه فعالیت تحصیلی است که در آن فعالیت می کنید، سعی کنید هرروز مطالب جدیدی بیاموزید.