کتاب کنکور از کجا بخریم ؟

یه سلام پر انرژی و پر تب و تاب مثل روزای کنکوری تقدیم به نگاه های مهربونتون !

بچه ها می دونم دغدغه تموم کنکوری ها و حتی دهمی یازدهمی ها اینه که کتاب کنکورشون رو از کجا بخرن که هم معتبر باشه هم با همه ی انتشارات معتبر کار کنن و موجودی هاشون کامل باشه و هم ارسال فوری و خدمات خوبی مثل مشاوره ی رایگان با فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر دولتی داشته باشن که دیگه از واجبات هر کنکوری ایه !

ممکنه بگین میشه کتاب کنکور رو از مغازه های کتابفروشی داخل شهر خرید !

ولی بچه ها من چند تا دلیل قانع کننده واستون دارم که این کار چندان منطقی بنظر نمیرسه !

  1. زمان خرید حضوری و رفت و آمد به مرکز شهر با ترافیک و آلودگی ، دیگه گذشته مخصوصا برای شما دوست کنکوری من که یک ساعت هم یک ساعته که چند تا نکته ی بیشتر بخونی !
  2. ممکنه تا مغازه های مرکز شهر هم بری و متوجه بشی اکثر مغازه ها با یه انتشارات فقط  کار میکنن مثلا فقط کتاب کنکور انتشارات مبتکران رو دارن !
  3. ممکنه به دلیل اینکه موجودی کتاب هاشون محدوده راهنماییشون جهت دار باشه و با اینکه مثلا شما برای درس زیست بهترین کتاب میتونه برات زیست دوازدهم  یا  زیست جامع خیلی سبز باشه ، چون اون مغازه این کتاب و نداره بهت یه کتاب دیگه از یه انتشارات دیگه رو معرفی کنه .
  4. مهم تر از همه ، بحث قیمته ! می دونم واسه کنکور باید برای همه ی کتاب درسی هات ، کتاب کنکوری بخری ، پس مهمه که بودجت رو مدیریت کنی ! اکثر مغازه های کتاب فروشی کتاب هاشون رو به قیمت پشت جلد یا با نهایت تخفیف 5 یا 10 درصدی میفروشن ! و چون انحصاری هستن و کسی نیست که باهاشون رقابت کنه به بالاترین قیمت ها کتاب ها رو می فروشن !

بیا تا بهت بگم کتاب کنکور با تخفیف از کجا بخریم ؟

بهترین جا برای خرید کتاب کنکور ، بانک کتاب سون ! بله ! بانک کتاب یه فروشگاه اینترنتیه که اگه در قسمت پایین سایت اون بانک کتاب نماد اعتماد الکترونیک که قابلیت کلیک شدن هم داره وجود داشته باشه ، یعنی معتبره !

همونطور که گفتم بانک کتاب کنکور یه فروشگاه معتبر اینترنتیه که با تموم انتشارات مختلف مثل انتشارات خیلی سبز ، انتشارات مبتکران ، انتشارات مهر و ماه ، انتشارات گاج و ... کار میکنه و کتاب هاش رو با بالاترین درصد تخفیف از 15 تا 25 درصد در اختیارتون قرار می ده ! این یعنی تخفیفی که شاید هیچ جا پیداش نکنی !

و همونطور که بالاتر بهتون گفتم مهمه که ارسال آمبولانسی (یعنی سریع و اورژانسی) و مشاوره ی رایگان با فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های دولتی داشته باشن !

یعنی یه بانک کتاب خوب باید تموم این ویژگی های که گفتم رو حتما داشته باشن !

خرید از بانک کتاب کنکور

کتاب های کنکور خیلی سبز ، کتاب های گاج ، کتاب های مهر و ماه و هزارتا کتاب کنکور دیگه رو می تونین از بانک کتاب کنکور سون با خیال راحت تهیه کنین و هر جای ایران که باشین با پست پیشتاز و 2 الی 3 روزه برای شهرهای بجز استان تهران و در تهران با پیک در عرض یکی دو ساعت و حتی زودتر به دستتون برسه !

خرید تلفنی کتاب کنکور

شما هم میتونین کتاب های کنکور رو با بیشترین تخفیف از بانک کتاب سون تهیه کنید و هم میتونین با شماره ی 09369148556 تماس بگیرین و سفارشتونو تلفنی ثبت کنین و توی یه چشم بهم زدن هر جا بخواین تحویل بگیرین !

خرید کتاب های انتشارات خیلی سبز از بانک کتاب

بله میدونم که انتشارات خیلی سبز این روزا غوغا کرده و انصافا توی تقریبا تموم درس ها کتاب های تست کنکور خیلی قوی ای داره !

از پرفروش ترین کتاب های کنکوری، کتاب های کنکور و تست انتشارات خیلی سبز هستن !

که شما دوستای خوبم می تونین براحتی فقط با چند تا کلیک ، کتاب های کنکور خیلی سبز رو از بانک کتاب سون با بالاترین تخفیف و هدیه دریافت کنین.

اهمیت خرید کتاب های تست و کنکوری

خب دوستای خوبم ، یه نکته ی دیگه که میخوام بهتون یادآوری کنم اینه که خرید کتاب های تست و کنکوری تو پایه دوازدهم دیگه خیلی اهمیت ویژه تری پیدا میکنه و عملا شما بعد از دو یا سه بار مرور و جمع بندی کتاب درسی باید برین سراغ کتاب های تست تون و با خوندن مجدد درسنامه تست های اون کتاب رو حل کنید و انقدر با تست ها وقت بگذرونین که دیگه تموم تست ها و تیپ سوالات به چشمتون آشنا بیاد و طراح کنکور نتونه خیلی با شما بازی کنه ! تقریبا بهتره که شما دو سه ماه آخر مونده به کنکورتون رو صرف تست ها و آزمون های آزمایشی و البته تست های داخلی و خارجی سالهای اخیر کنید .

شما هم میتونین کتاب های تست رو به صورت جامع یعنی (دهم ، یازدهم ، دوازدهم) باهم تهیه کنین و هم بصورت تخصصی و تک پایه یعنی مثلا شیمی دهم خیلی سبز، و برای انتخاب بهترین کتاب تست متناسب با زمان ، سطح علمی ، بودجه و عوامل دیگه ، می تونین با مشاوران خودتون تو بانک کتاب تماس بگیرین و راهنمایی بگیرین .

فقط کافیه به شماره ی 09369148556 زنگ بزنی !

بهترین انتشارات برای خرید کتاب کنکور

خب می دونم که ممکنه از بین این همه انتشارات معتبر و پر سر و صدایی که هستن و همشون ادعای بهترین بودن رو دارن ، برای انتخاب یکی شون و البته بهترین شون، مردد بشی !

ببینین درسته که انتشارات خیلی سبز خیلی قوی کار کرده و کتاب هاش شما رو از هر کتاب دیگه ای بی نیاز میکنه ولی باز هم همونطور که بالاتر هم گفتم با توجه به شرایط شما ، مثلا اینکه چقدر به کنکور مونده و تا الان چه درس هایی رو جمع بندی و مرور کردی ، انتخاب بهترین کتاب یکم متفاوت میشه و لازمه مشاوره ی رایگان فردی برای انتخاب بهترین کتاب تست دریافت کنی !

مثلا اگه میخوای زیست رو بخونی ولی تا حالا جمع بندیش نکردی و چیزی هم تا کنکور نمونده بهتره زیست رو از انتشاراتی بخری که درسنامه کوتاه  تری در کتابش داره و تست ها هم بیشتر تست های کنکور سراسری و ازاد هست ولی اگه زمان داری برای مطالعه و تا حالا هم یک بار تونستی کتاب رو جمع بندی کنی پس بهتره زیست رو از ناشری تهیه کنی که درسنامه ی جامع تری داره و تست هاش هم شامل تست های کنکوری ، و تألیفی میشه و تعداد تست های قابل توجهی داره !

پس حواست باشه که ممکنه بهترین کتاب بقیه برای شما با توجه به شرایطتت، بهترین کتاب نباشه !

درنهایت هم با خودتون مهربون باشین و رستگاری واقعی رو فقط در قبولی کنکور نبینین.

رعنا بخششی مشاور کنکور