معلم خصوصی ریاضی ششم

 

۸ نکته مهم برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی

 

ریاضی یکی از مهم‌ترین دروس در همه مقاطع تحصیلی است که برای بسیاری از دانش آموزان چالش برانگیز بوده و یادگیری آن برای بیشتر دانش آموزان دشوار است. به همین دلیل والدین نسبت به آموزش این درس توسط معلمان حساسیت بیشتری به خرج می دهند و همواره به دنبال یک معلم خصوصی ریاضی باتجربه و کاردان می‌گردند

در این مقاله 10 نکته کلیدی و مهم برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی بیان کردیم که قبل از انتخاب معلم باید توجه داشته باشید.

 

  •  معلمی را انتخاب کنید که مدرک ارشد یا دکتری  ریاضی دارد. این اساتید معمولا درک عمیق تری از مطالب دارند و بهتر هم تدریس می کنند.

 

  • برای هماهنگ کردن کلاس خیلی روی ارزان بودن کلاس ها و قیمت پایین تاکید نداشته باشید. بهترین مدرسین خیلی ارزان تدریس نمی کنند. اما می توانید با هزینه مناسب کلاس داشته باشید. معلم خوب با تعداد جلسات کمتر، مباحث بیشتری را برایتان تدریس خواهد کرد.

 

  •  قبل از انتخاب معلم ریاضی به نظرات شاگردهای قبلی معلم توجه داشته باشید، در سایت استادسلام   که پلتفرم معرفی معلم خصوصی هست، این قابلیت وجود دارد که شما می‌توانید نظرات شاگردان قبلی هراستاد را پیش از انتخاب ایشان مطالعه کنید و این نکته را برای انتخاب معلم ریاضی در نظر بگیرید.

 

  • نمونه تدریس را قبل از انتخاب معلم مشاهده کنید، وقتی نمونه ای از تدریس معلم مورد نظر رو ببینید به خوبی می توانید تشخیص دهید که چقدر در بیان مفهوم حرفه‌ای هست و این استرس قبل از جلسه اول کلاس را کاهش می‌دهد.

 

  •  در انتخاب زمان مناسب کلاس ریاضی خصوصی دقت کنید، به عنوان مثال اگر وارد دوره اول متوسطه می‌شوید بهتر است در تابستان معلم خصوصی ریاضی ششم پیدا کنید و پایه ریاضیات خود را برای ورود به مدرسه جدید قوی کنید.

 

  •  سوابق تدریس و رزومه کاری معلم را بررسی کنید، زیرا هر چه معلم سوابق تدریسی بیشتری داشته باشد در انتقال مفاهیم به شما درک مطلب راحتتر شما کمک می‌کند. در استادسلام می‌توانید قبل از انتخاب معلم سوابق تدریس و رزومه کاری‌اشان را مشاهده کنید و با اطمینان معلم مدنظر خود را انتخاب کنید.

 

  • در صورت عدم امکان برگزاری کلاس حضوری، کلاس را به صورت آنلاین برگزار کنید. با توجه به پاندمی کرونا خیلی از مشاغل به صورت آنلاین شدند و تدریس هم شامل این مورد می‌شود، در استادسلام امکان برگزاری کلاس آنلاین برای معلمان و دانش‌آموزان فراهم شده است. در این لینک می‌توانید لیست معلم ریاضی پنجم که به صورت آنلاین و قیمت مناسب تدریس انجام می‌دهند را مشاهده کنید.
  • نکته آخر و مهم این هست که شما هم در فاصله زمانی بین کلاس‌ها مطالعه، تمرین و حل مساله انجام دهید و برای حل سوالات پیش آمده از معلم خصوصی ریاضی کمک بگیرید.

 

 

چطور معلم خصوصی ریاضی پیدا کنم؟

با درنظر گرفتن تمام موارد بالا، مساله اصلی این است که معلم مناسبی که همه این شرایط را داشته باشد را از کجا پیدا کنیم؟

در سایت استادسلام، لیست کاملی از تمامی معلمان با تمام سوابق و رزومه کاریشان فراهم شده است و شما میتوانید به راحتی و فقط با استفاده از سرچ زیر که در عکس نشان داده شده است، مناسبترین معلم با بهترین قیمت را پیدا کنید و هم به صورت حضوری و یا آنلاین کلاس خود را برگزار کنید.

معلم خصوصی ریاضی پنجم

 

پس از انتخاب درس مورد نظر و اسم شهر خود لیست کاملی از معلمان را مشاهده می‌کنید و حتی نظرات شاگردان قبلی را هم ‌می‌توانید بخوانید.

امروزه روش انتخاب معلم به روش سنتی مانند زمانی که دوست شما تجربه خوبی با یک معلم داشته است و آن را به شما پیشنهاد می‌دهد منسوخ شده است زیرا که معیارها برای انتخاب معلم و نحوه یادگیری هر فرد متفاوت هست، و شاید این تجربه خوبی که دوست شما از آموزش و تدریس یک معلم داشته است، شما نداشته باشید و مباحث را به خوبی فرانگیرید، در این موقعیت اولین فکری که به ذهن هر فردی می‌رسد این است که شاید من به اندازه دوستم باهوش و توانمند نیستم. اما این نتیجه‌گیری اشتباه است و شما باید دایره انتخاب معلم خود را گسترش دهید و از لیست هزاران معلم بهترین و مناسب‌ترین خودتان را انتخاب کنید. این روش برای انتخاب معلم بسیار متداول شده است و در ابعاد جهانی سایت‌هایی مانند tutoroo.co و tutorhunt.com فعالیت می‌کنند.